Quantcast

R.Bieliauskas apie kasos aparatus taksi: čia ne parduotuvė

Po Vilniaus taksi įmones purtančio skandalo, pasigirdo politikų kalbos apie kasos aparatų įvedimą taksi automobiliuose. Taksistai tokius siūlymus vertina prieštaringai.

Nuo gegužės 1 d. įsigaliojančiose naujose taksi taisyklėse, kalbama apie neprivalomus įsirengti prie taksometrų prijungiamus kvitų spausdintuvus.

Tačiau Vyriausybės kuluaruose jau dabar kalbama apie griežtesnes priemones taksistams. Štai premjero Andriaus Kubiliaus patarėjas Mykolas Majauskas prabilo apie galimybę vežimo paslaugas teikiančiuose automobiliuose įdiegti kasos aparatus. Šį klausimą vyriausybė esą svarstysianti artimiausiu metu.

Sostinės taksi vežėjų asociacijos „Sosveta“ prezidentas Romualdas Bieliauskas teigė sunkiai įsivaizduojantis kaip turėtų atrodyti automobilyje įdiegtas kasos aparatas.

Taksistų asociacijos vadovui pasirodė keista, kai yra lyginamas taksi ir parduotuvės verslas.

„O, kas nors įsivaizduoja kaip tie kasos aparatai atrodys automobilyje? Aš jų nemačiau, man niekas nerodė, man niekas nepristatė. Aš nediegiu kasos aparatų, jų neparduodu, negaminu. Aš esu taksi firmos vadovas. Bet noriu pasakyti, kad čia yra taksi verslas, taksi paslauga, o ne parduotuvė, kur kasos aparatas“, - teigė vyriškis.

Portalo 1diena.lt pašnekovas teigė, kad kalbant apie kasos aparatų diegimą nereikia pamiršti sostinėje susidariusios kriminogeninės situacijos. R.Bieliausko nuomone, šiuo metu automobilis, o ypač taksi automobilis, yra padidinto kriminalinių elementų dėmesio objektas.

„Jie žino, kad taksi koks nors turtas vis vien yra. Ar taksometras, ar plafonas, ar skaitliukas, ar magnetola ir visa kita. Kada automobilis stovi kur nors kieme ar gatvėje, nusikaltėliai ir šiuos automobilius „revizuoja“. Kitą kartą ir nieko nepaima, o dažnai iškulia langus, pavagia skaitliuką, plafoną“, - taksistų kasdienybę atskleidė asociacijos vadovas.

„Sosvetos“ vadovo nuomone, įvedus kasos aparatus, taip pat gali smarkiai išaugti taksisto laiko sąnaudos. Taps nebeaišku, ar kaskart įrangos pajungimas automobilyje bus kompensuojamas skaičiuojant tam sugaištas valandas kaip darbo laiką, ar vairuotojas tai turės daryti savo laisvalaikiu.

„Jeigu taksistas, pastatęs automobilį, eina namo, jo rankose - plafonas, racija, skaitliukas, magnetola, o jeigu dar kasos aparatas prisidės? Tai kaip tai atrodys? Jis pareina namo, paskui vėl eina į mašiną, t.y. į darbą. Ir vėl viską reikia nunešti į automobilį, pajungti“, - sakė R.Bieliauskas.

Pasak jo, apie kasos aparatų diegimą būtų logiška kalbėti tuomet, kai bus sureguliuotas taksi darbuotojo darbo laikas.
„Jeigu taksistas per 8 valandas galės uždirbti daugiau, nei uždirba dabar sėdėdamas automobilyje nuo ankstyvo ryto iki išnaktų. Bet tai yra ateities klausimas. Kaip mes jį išspręsime, taip ir bus“, - pabrėžė pašnekovas.


Šiame straipsnyje: Vilniaus taksitaksi,

NAUJAUSI KOMENTARAI

Povilas

Povilas portretas
Keista,kad dar iki šiolei tų kasos aparatų nėra.Mikroautobusuose yra o kuom gi taksi automobiliai skiriasi.Jau seniai reikėjo įvesti kasos aparatus.Nes toks taksistų savivaliavimas jau visus iš proto varo.Turi būti vienoda tvarka visur.O tuo labiau tose transporto priemonėse,kurios vežioja keleivius.

kansaras

kansaras portretas
Nesamone kasos aparatas.....ka dar sugalvosit!!!Paprasciausiai isskaiciuotu apytiksliai ,kiek per metus vienas auto surenka ir apmokestintu pvz. uz viena auto metams 3000-4000 lt. ir dirbikt

siaip

siaip portretas
jei R.Bieliauskas neisivaidzuoja kaip atrodo apartai, siulau apsilankyti kad ir Rumunijoje, kur pamatys kaip tie aparatai Dacia Logan'uose atrodo.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių