Portalo svečias

 Kauno oro uostui lemta žlugti?

Kauno oro uostui lemta žlugti?

Kauno oro uosto plėtra – Kauno miesto ir regiono klestėjimo pagrindas, tačiau oro uosto galimybės neišnaudojamos. Ar po pastarųjų metų sprendimų jis neatsidurs ant bedugnės krašto? 

Diskusija apie oro uosto ateitį – tiesiogiai portaluose kauno.diena.lt ir www.diena.lt liepos 13 d. 13.30 val. 

Apie Kauno ir visos Lietuvos oro uostų ateitį diskutuos:

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas
KTU prorektorė Jurgita Šiugždinienė
Kauno miesto vicemeras Simonas Kairys
Dvimiesčio idėjos puoselėtojas, buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas
Logistikos bendrovės "Hoptrans holding" vadovas Vytas Volkevičius

Manau
2016-07-13 13:00
Klausimas:
Uztenka Lietuvai 2 -ju oro uostu tai Vilniaus ir Palangos per puse Lietuvos.Rytu Lietuvos gyventojui nebaisu bus nuvykti iki Vilniaus o Vakaru Lietuvos gyventojui iki Palangos.
Tadas Juozapavicius
2016-07-13 10:56
Klausimas:
Kodel tendecingai zlugdomas perispektyviausias Lietuvoje Kauno aerouostas?Kodel is jo norima padaryti tik kazkoki kroviniu pervezimo objekta?Kodel pastoviai menkinama aerouosto strategine ir ekonomine reiksme Lietuvai ir jos gyventojams?Kodel brukami milziniski pinigai neperispektyviam,isnaudojusiam visas savo galimybes Vilniaus aerouostui.Kas tai?Aukstu neismaneliu ponu uzgaidos?Ar zmoniu ruosimas dar vienai purvinai prichvatizacijai? Pagarbiai-Tadas.
lakunas
2016-07-13 09:39
Klausimas:
Sveiki, Kauno oro uostas strategiskai puiki vieta, taciau yra du pabreztini dalykai, pirmiausia pletra turetu but vykdoma kroviniu terminalu pletrai sukuriant hub'a - tai garantuotos pajamos oro uostui kvepuoti ir tureti siek tiek pajegumu operuoti gyventi nuolat dinamiskai besikeiciancioje keleiviu vezimo srityje, pigios oro linijos nesa nauda miestui ir bendram salies katilui (turizmas), taciau oro uostui lieka snipstas, viena diena jos yra, kita jau nebe, be to joms mokama tikrai dideles subsidijos. Kauno oro uostas zutbut reikalinga pletra pajus jau kitais metais, kuomet bus uzdarytas Vilniaus oro uosto kilimo tupimo takas rekonstrukcijai, siai diena Kauno oro uostui jokiu sansu aptarnauti Vilniaus srautus turint viena bagazo atidavimo dirza ir maza terminaliuka su sengeno ir ne sengeno iejimu, bei tiek mazai orlaivio stovejimo aiskteliu, kurios del FLtechniks dauguma buna nuolat uzimtos, kaip zinia Vilnius kone pasiekes ribas pajegumu, o plestis jam neber kur - vienoj pusej miestas, kitoj sodai, plius tako ilgis santykinai trumpas, nepatogus, turintis didele nuokalne. Padarius nuvaziavima nuo autostrados Vilnius - Kaunas i oro uosta, atvedus gelezinkeliuka, ikurus kroviniu terminala, prapletus orlaiviu stovejimo aiksteles, parkinga automobiliams, padarant patogia infrastruktura keleiviams (neplesiant pingu uz bet ka) - skrydziu atsiras ir Kaunas auks. belieka laukt politines valios.
kaunietis
2016-07-13 00:18
Klausimas:
Kam Lietuvai trys oro uostai?
jonas bijunas
2016-07-12 17:32
Klausimas:
kodėl iš aerouosto pakilęs dar neaukštai lėktuvas skrenda virš gyvenamų rajonų,maždaug Taikos prospekto kryptimi? Tuo keldamas didžiulį triukšmą,trkdydamas gyventojų ramybę netgi anksti ryte. Siūlau pakeisti pakilimo trasos maršrutą,už ką bus dėkingi tūkstančiai kauniečių
Anonimas
2016-07-12 11:49
Klausimas:
Pasakykite nors viena ES uosta kur automobiliai gali karta per para "net" 15 min. stoveti nemokamai"? Ar tas "net" 15m. nemokamas ivaziavas tai akivaizdus lobizmo pavyzdys? Kodel nesutrumpinus stovejimo iki 5min (daugiau pinigu surinkt galima).
Anonimas
2016-07-12 11:48
Klausimas:
Ar galima vėl tikėtis reiso iš Kauno į Oslo, kurio nuo pavasario neliko ?
Anonimas
2016-07-12 11:47
Klausimas:
Investuokit i nemokamas automobiliu stovejimo aiksteles tai ir is Vilniaus atvaziuos daugiau keleiviu.
Anonimas
2016-07-12 11:46
Klausimas:
Kodel zlugdomi visi LT regijonai? Puoselejama tik Vilnius. Nenuostabu kad i Vilniu kisama visi financai, o tai yra LT "geografinis uzkampis", mazi naudingas. Nenuostabu kai smukdoma kiti regijonai, zmones emigruoja.
Anonimas
2016-07-12 11:46
Klausimas:
Laba diena, ar tiesa, kad Vilniaus ir Kauno savivaldybės pigių skrydžių bendrovėms moka už tai, kad jos atliktų skrydžius?
Algimantas Žentelis
2016-07-12 11:45
Klausimas:
Manau, kad Kauno tarptautinis oro uostas yra pats perspektyviausias Lietuvoje ir negali būti nė kalbos apie jo veiklos ribojimą, o juolab sužlugimą. Nebent politikai priimtų "labai gerus" sprendimus vystyti kitus projektus, kurie stabdytų šio oro uosto išnaudojimą. Bet tai būtų kažkieno ambicijos ir papildomos išlaidos mokesčių mokėtojams, galutiniame variante. Siūlau diskutuoti apie Kauno tarptautinio oro uosto plėtros galimybes ir "žemiškus" projektus jungiančius Vilnių su būsimu Kauno oro uosto terminalu pietinėje kilimo takų pusėje (geležinkelis ir autokelio atšaka nuo autostrados). Algimantas Žentelis Kauno aeroklubo direktorius
Anonimas
2016-07-12 11:45
Klausimas:
Vėlai vakare nusileidus Kauno oro uoste, viešasis transportas nebedirba. Gyvenant Panevežy, Šiauliuose, Klaipėdoj - nėra galimybės grįžti. Ar realu artimoj ateity turėti tiesioginius tarpmiestinius maršrutus susietus su lėktuvų reisais? Ačiū.