Quantcast

Gerės Klaipėdos jungtis su Danija

Nuo balandžio 26-osios dienos keltų laivybos linijoje tarp Klaipėdos ir Danijos Frederisijos/Kopenhagos uostų pradėjo plaukioti papildomas keltas.

Dvi išskirtinės linijos

Tokiu būdu stiprinama dabar silpniausia iš Klaipėdos uosto einanti keltų laivybos linija. Priminsime, kad iš Klaipėdos uosto iš viso yra trys jūrų keltų laivybos linijos – į Vokietijos Kylio, Švedijos Karlshamno ir Danijos Frederisijos uostą.

Keltų linijoje į Kylio uostą kasdien plaukia keltai „Regina Seaways“ ir „Athena Seaways“. Jie išplaukia iš Klaipėdos jūrų perkėlos. Nuo šių metų balandžio pradžios nustatytas vienodas šių keltų atplaukimas į Klaipėdą 16.30 val. ir išplaukimas iš Klaipėdos uosto – 21 val.

Į Kylį keltai taip pat atplaukia vienodu laiku – 16 val., o išplaukia 20 val. Tam, kad būtų toks itin intensyvus šių keltų grafikas sutrumpintas ir jų plaukimo laikas iki 19 valandų.

Linijoje į Karlshamno uostą keltai iš Klaipėdos taip pat išplaukia vienodu laiku – 21 val., o Karlshamne jau būna 9 val. ryte. Šią liniją aptarnauja keltai „Optima Seaways“ ir „Victoria Seaways“. Jie plaukia iš naujosios bendrovės „Centrinis Klaipėdos terminalas“ prieplaukos.

Linijoje tarp Klaipėdos ir Karlshamno buvo numatyta naudoti ir keltą „Patria Seaways“.

Priims ir keleivių

Tačiau nuo balandžio 26 dienos jis pradėjo plaukioti linijoje tarp Klaipėdos ir Fredericijos/Kopenhagos. Jis bus antrasis šios linijos keltas. Linijoje du kartus per savaitę jau plaukioja keltas „Botnia Seaways“ tai yra tik kroviniams gabenti skirtas keltas, galintis priimti ir šiek tiek vairuotojų.

Pradėsiantis plaukioti keltas „Patria Seaways“ gali priimti apie 250 keleivių. Ne itin didelis 154 metrų ilgio keltas yra registruotas Lietuvoje. Jis tarp Klaipėdos ir Frederisijos/Kopenhagos bei atgal per savaitę atliks vieną reisą.

Vyks linijos tyrimas

„Nusprendėme išbandyti Frederisijos maršrutą, nukreipę į jį papildomą keltą, nes kai kurie mūsų klientai nori gabenti didesnius kiekius krovinių. Tai bus geras būdas parodyti klientams, kad mes įsiklausome į jų pageidavimus. Galėsime įvertinti maršruto tvarumą be didelių papildomų išlaidų“, –teigė šio maršruto direktorius Larsas Hoffmannas.

Jis patikslino, kad sprendimas „Patria Seaways“ keltą perkelti į Klaipėdos – Frederisijos/Kopenhagos liniją yra laikinas. Maždaug nuo birželio vidurio, kai prasidės intensyvesnis keleivių plaukimo sezonas, keltą „Patria Seaways“ planuojama sugrąžinti į Klaipėdos – Karlshamno liniją.

L.Hoffmanno teigimu, jei Klaipėdos – Frederisijos/Kopenhagos reiso pertvarkymas leis pasiekti norimą pervežimo apimtį, gali būti svarstomas ir nuolatinis sprendimas šioje linijoje statyti dar vieną papildomą keltą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių