Greitį mėgstantiems viršyti vairuotojams – dar vieni spąstai. Vilniaus plente, prieš įvažiuojant į Klaipėdą, bus įrengtas sektorinis greičio matuoklis.
Per pirmąsias šių metų savaites Lietuvos keliuose žuvo dešimt žmonių, tačiau net pusės jų netekome šį savaitgalį. Kas lemia tokią skaudžią statistiką? Kokia situacija keliuose pradėjus šiuos metus ir ką žadą pareigūnai, pokalbis su Lietuvos kelių policijos viršininku Vytautu Grašiu.
Pajūrio vairuotojai socialiniame tinkle agituojami jungtis kolektyviniam ieškiniui ir ketina reikalauti panaikinti jiems skirtas baudas už greičio viršijimą, nors dalis jų jau gavo policijos išaiškinimus, kad baudos skirtos teisėtai. Dienraščiui „Klaipėda“ pradėjus domėtis situacija, baudų išrašinėjimas vis tik buvo sustabdytas.
Uostamiestyje veikia septyni greičio matuokliai, tačiau dviejų įrenginių nuoma baigiasi vasarį. Savivaldybė nusprendė pratęsti dviejų matuoklių nuomos sutartį.
Vakarų Lietuvos kelius paralyžiavo sniegas. Tačiau pačius vairuotojus labiau stebina ne snieguoti keliai, o pakelėse stūksantys greičio matuokliai. Kokių rezultatų gali sulaukti greičio kontrolieriai ir kodėl per pūgą pareigūnai užsimoja rengti patikrinimo reidus?
Netrukus šalies keliuose pradės veikti dar 100 naujų įrenginių, kurie vairuotojų pažeidimus fiksuos 50-yje ruožų. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai teigė įsitikinę, kad tokią plėtrą vykdyti tikslinga.
Vienu greičio matuokliu praėjusios savaitės pradžioje šalyje liko mažiau. Girtas vairuotojas jį numušė per incidentą. Visgi policijos pareigūnai pasakoja, kad per metus yra fiksuoti ir keli bandymai tyčia juos sugadinti, praneša LNK.
Vairuotojai pastebi, kad vis daugiau kelių reguliuojami vidutinio greičio matuokliais. Daugumai jų jie kelia pasipiktinimą, tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius akcentuoja, kad jie padeda išvengti skaudžių eismo įvykio ir, remiantis statistika, jau pateisino lūkesčius, praneša LNK.