Quantcast

Tikina, kad iš „Vilniečio kortelės“ dingusius pinigus sugrąžins

Nauja Vilniaus viešojo transporto sistema vis dar kelia nepatogumų keleiviams. Sudėtingai veikiančios informacinės sistemos rezultatas – iš „Vilniečio kortelės“ keleivio pinigai dingo nepasiekus kelionės tikslo.

„Vilniečio kortelė“ buvo papildyta 15 litų suma – pagal naują sistemą – šešiais pusvalandiniais bilietais. Pirmosios dvi kelionės buvo sklandžios, tačiau trečią kartą kortelę prilietus prie skaitytuvo, ekrane pasirodė užrašas, kad kortelėje pinigų likutis lygus nuliui ir kad bilietą reikia nusipirkti iš vairuotojo.

Kortelės turėtojas prarado 10 litų ir turėjo nusipirkti naują kelionės bilietą. Nauja susisiekimo paslaugų sistema visoms „Vilniečio kortelės“ operacijoms stebėti nerodė nieko, lyg kortele nebūtų naudotasi. Susisiekimo paslaugų atstovai nebuvo pasiruošę tokiam atvejui.

„Patikrinome visą sistemą, įrašų sistemą. Kaip mūsų rangovai pasakė – tai atsitiko dėl skaitytuvo kaltės. Iš tikrųjų buvo padarytas ir prevencinis darbas, kad tokių sutrikimų daugiau nepasikartotų. Bus korekcija, tiesiog su kortele reikės kreiptis ir mes atstatysime trūkstamus pinigus“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas.

Po šio sutrikimo susisiekimo paslaugos įvedė naują funkciją tam, kad jeigu tokia situacija pasikartotų, informacinė sistema galėtų iš karto atpažinti sutrikimą.

„Ta operacija atstatymo metu užima apie vieną parą, nes informacija iš skaitytuvo turi sugrįžti į mūsų serverius ir tada mes tokias neteisingas transakcijas iš karto pamatome“, – teigia G. Bliuvas.

Nors susisiekimo paslaugų atstovai tikina, jog šios kortelės atvejis vienintelis, galbūt yra ir daugiau vilniečių, kurie prarado kortelėje esančius pinigus, tačiau niekur nesikreipė. Dabar nauja sistemos funkcija turėtų padėti susigrąžinti pinigus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Daugiau klaidų

Daugiau klaidų portretas
Ir biznis didesnis.

MonkeyBusiness

MonkeyBusiness portretas
Man irgi pradingo ir irgi penktadienį vienas vienos valandos bilietas už 3,50. Skambinau kelis kartus įmonei „Susisiekimo paslaugos“ telefonu 8 5 210 7050 nurodytų darbo metų – nekelia ragelio. Dėl to tik vienas atvejis užfiksuotas, nes neįmanoma prisiskambinti.

Pasipiktinusi

Pasipiktinusi portretas
Tie pusvalandiniai ir valandiniai bilietai tikra nesamonė! O jei 5 min užtruksi kamštyje, tai ką - pirktis naują bilietą? Kuo bloga buvo senoji sistema - 1 važiavimas - 1 bilietas, ir važiuok tiek kiek užtruksi ramia galva
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių