Quantcast

Permainos intensyviuose eismo mazguose: teks važiuoti kitaip

Miestas užsimojo sutvarkyti du ypač intensyvius transporto mazgus Vilijampolėje ir Aleksote. Čia turėtų atsirasti naujų žiedinių sankryžų. Tad po rekonstrukcijos teks įprasti prie pasikeitusios eismo organizavimo tvarkos.

Pasikeis iš esmės

Kasdien P. Vileišio tiltu važiuoja tūkstančiai automobilių, kurie užkemša Vilijampolę, vadinamąjį Pilies žiedą. Dažnai spūstys nusidriekia ir  Šv. Gertrūdos ar Birštono gatvėse. Savivaldybė užsimojo dar šiemet imtis grandiozinių permainų.

Prieš keletą metų atnaujinta Brastos gatvė, pernai prasidėjo Kėdainių tilto statybos. Dabar planuojami darbai ir ties P. Vileišio tiltu. Jo prieigose atsiras net kelios žiedinės sankryžos.

„Vilijampolėje, šalia P. Vileišio prietilčio, numatoma įrengti dvi žiedines sankryžas ir jas sujungti jungtimi, einančia po tiltu. Į šį transporto mazgą patenka Brastos, A. Kriščiukaičio ir Jurbarko gatvės“, – aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Planai: ties P. Vileišio tiltu keisis eismo tvarka. (Regimanto Zakšensko nuotr.)

Tikimasi, kad šis sprendimas turėtų prisidės prie miesto centre susidarančių eismo spūsčių pažabojimo, o kartu sudarys visai naują eismo schemą Vilijampolėje.

Vairuotojai, atvažiuojantys nuo Centro pusės, galės be didesnių stabdymų, kirtę tiltą, važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami judėti Brastos gatvės ar Neries krantinės link, turės įveikti žiedines sankryžas.

„Atliktas eismo modeliavimas parodė, kad šis sprendimas žymiai pagerins eismo sąlygas, transporto priemonės judės sklandžiau. Brastos, A. Kriščiukaičio ir Jurbarko gatvių sankryžoje bus panaikinta šviesoforinė sankryža. Jurbarko gatvėje bus įrengta pėsčiųjų reguliuojama perėja“, – pokyčius vardijo M. Matusevičius.

Darbai turėtų trukti apie dvejus metus. „Tikimės realius darbus pradėti dar šiemet“, – pridūrė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

Tilto statybos

Jau gerokai įsibėgėjo pernai pradėtos Kėdainių tilto statybos per Nemuną tarp Marvelės ir Vilijampolės krantų. Šis tiltas bus dar vienas reikšmingas faktorius, mažinantis spūstis tiek Vilijampolėje, tiek centrinėje Kauno dalyje.

Skelbta, kad Kėdainių tiltas Kaune savo ilgiu (417 m) nusileis tik M. K. Čiurlionio (475 m) ir Č. Radzinausko – Lampėdžių (446 m) tiltams. 23,2 m plotyje išsiteks keturios eismo juostos, pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtos zonos.

Darbai: planuojama tvarkyti M. K. Čiurlionio tiltą ir jo prieigas. (Regimanto Zakšensko nuotr.)

Prieigose suprojektuotos dvi sankryžos. Brastos gatvės pusėje – žiedinė dviejų eismo juostų, o Užnemunės gatvėje nepertraukiamą eismą užtikrins viadukas. Abipus šių arterijų numatytos ir triukšmą mažinančios užtvaros.

Dar prieš pradedant šias grandiozines statybas, eismo specialistai aiškino, kad toks objektas nuo spūsčių išvaduos Karaliaus Mindaugo prospektą, Šv. Gertrūdos, Birštono ir Jonavos gatves. Skaičiuota, kad įprastai Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankirtą per parą pervažiuoja apie 70 tūkst. automobilių. Daugiau kaip pusę jų sudaro būtent tranzitinis transportas.

Naujas tiltas pasitarnaus ir tankiausiai apgyvendintų mikrorajonų gyventojams – pagerės susisiekimas tarp Šilainių, Vilijampolės ir kitapus Nemuno esančių Marvelės, Aleksoto ir Žemosios Fredos mikrorajonų.

Pokyčiai kitoje vietoje

Miesto savivaldybė įvardijo, kad eismo tvarka keisis ir ties M. K. Čiurlionio tiltu. Numatyta sutvarkyti ne tik patį tiltą, bet ir jo prieigas, kuriose taip pat atsiras žiedinė sankryža.

„M. K. Čiurlionio tilto prieigose planuojama žiedinė sankryža, kuri atsiras vietoj šviesoforinės sankryžos H. ir O. Minkovskių gatvėje. Naujoji žiedinė sankryža turės papildomų atšakų ir jos planuojamas pralaidumas didesnis nei šiuo metu esančios. Taip pat bus galimybė sunkiasvoriam transportui apsisukti“, – kas keisis šio intensyvaus eismo mazgo dalyje, „Kauno dienai“ komentavo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Neliks: H. ir O. Minkovskių gatvėje numatyta naikinti šviesoforinę sankryžą ir įrengti žiedą. (Regimanto Zakšensko nuotr.)

Jis pridūrė, kad taip pat numatyti tilto ir prietilčio remonto darbai. Tiesa, kol kas dar tiksliai nežinoma, kada prasidės šie darbai, bet jie įrašyti į prioritetinių tiltų tvarkymo sąrašą.

Aišku tik viena – kai prasidės M. K. Čiurlionio tilto ir jo prieigų tvarkymo darbai, čia tikrai nepavyks išvengti spūsčių. „Laikinų eismo ribojimų bus. Apie eismo organizavimą šioje vietoje informuosime atskirai, kai tik paaiškės tikslios darbų datos“, – nurodė A. Pakalniškis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Wiola

Wiola portretas
Sunys loja, o karavanas eina! Cia nepatenkintiems pertvarkomis. Juk prie Kupcinsko buvo geriau??? Duobes, miestas kaip po karo ir t.t. ir pan. O dabar cia tas meras velniukstis, tvarko ir tvarko. Neleidzia ramiai miegoti?

Exkaunietis

Exkaunietis portretas
Ir aš intensyviai tvarkyčiau viską. Net ir tai, ko nereikia. Bele tik pinigų daugiau kainuotų... Juo labiau, kai 10% grįžta į tavo kišenę.... O gal aš klystu?

2>Ventus

2>Ventus portretas
Šurajevo draugelis?
VISI KOMENTARAI 29

Galerijos

Daugiau straipsnių