Miestas užsimojo sutvarkyti du ypač intensyvius transporto mazgus Vilijampolėje ir Aleksote. Čia turėtų atsirasti naujų žiedinių sankryžų. Tad po rekonstrukcijos teks įprasti prie pasikeitusios eismo organizavimo tvarkos.
Vairuotojai turi akyliau stebėti Kauno sankryžas, nes dalyje jų iš naujo subraižytos geltonos linijos, draudžiančios sankryžoje stovėti. Tikimasi, kad vadinamieji koriai leis užtikrinti sklandų eismą.
Portalas kaunodiena.lt rašė, kad iš Kęstučio į I. Kanto gatvę įsukančių vairuotojų laukia netikėta kliūtis, kuri gali sukelti avariją. Apie tai pranešęs kaunietis Artūras pabrėžė, kad jo automobilis posūkyje vos nekliudė autobuso.
Prieš ketverius metus Ašigalio gatvėje įrengta žiedinė sankryža ir atverta jungtis su A1 magistrale palengvino kauniečių susisiekimą su Kalniečių ir Eigulių mikrorajonais bei suteikė naują išvažiavimą Vilniaus kryptimi.
Nuo birželio įsigaliojo atnaujintos Kelių eismo taisyklės (KET), kuriose numatytos atskiros dviratininkų gatvės, viešojo transporto juostų ir šviesoforų pokyčiai. Kaunas naujovių neskubės diegti.
Kauno miesto savivaldybė dėlioja šių metų gatvių remonto darbus. Kelininkų technika šiemet dirbs įvairiose vietose, kai kur šiek tiek keisis eismo tvarka.
Didžiulius transporto srautus fiksuojanti ir pakankamu pralaidumu nepasižyminti vadinamoji VI forto žiedinė sankryža ateityje gali sulaukti kardinalių pokyčių. Labiausiai apkrautomis K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto kryptimis planuojama įrengti dviejų eismo juostų estakadą. Jau lapkričio 26 d. 17 val. visuomenei bus pristatyti projektiniai pasiūlymai.