Quantcast

„Valkyria Chronicles 2“ – vertas daug

Pirmoji žaidimo „Valkyria Chronicles“ dalis sulaukė žaidėjų ir kritikų liaupsių dėl žaidimo dizaino, aktyvių mūšių ir pritraukiančios istorijos, išsiskiriančios iš kitų taktinių RPG žaidimų. Taigi, kaip galima patobulinti tokį žaidimą?

Žaidimo „Valkyria 2“ istorija prasideda praėjus dvejiems metams po pirmojo žaidimo pabaigos. Žaidėjai yra karinės akademijos studentai. Šį kartą karas nėra tarptautinis: tai civilinis karas, kuriame dalyvauja maža Europos galų tauta. Vyriausybė neturi kito pasirinkimo ir jai telieka į mūšį pakviesti karo akademijos kadetus.

Šiame žaidime sutinkame penkias veikėjų klases, pristatytas jau pirmajame žaidime. Tačiau šįkart atnaujinta klasių sistema ir pateikiami labiau specializuoti įgūdžiai. Žaidime „Valkyria 2“ leidžiama pasirinkti savo veikėjo įgūdžius, pavyzdžiui, skautas gali būti geras snaiperis. Taip pat pateikiami du nauji karių tipai – palaikantieji kariai bei šarvuotieji kariai. Pirmieji parems kitus padalinius teikdami amuniciją bei nešdami gydomuosius elementus, o šarvuotieji kariai neš skydą, dengiantį juos nuo ugnies, bei kūjį, padėsiantį atakose. Istorija ir misijos tęsiasi mėnesiais, todėl naujos misijos įdedamos kiekvieną mėnesį. Misijų tipai apima infiltravimą į priešų stovyklas, savo bazės gynimą bei įvairių daiktų nešimą į kitas bazes.

Takeshis Ozawa kūrėjų komanda, kurdama tęsinį, didelį dėmesį skyrė žaidėjų nuomonei apie žaidimą „Valkyria Chronicles“. „Mes tikimės, kad tai leis sulaukti daugiau sėkmės, - sakė jis. – Mes tikrai atsižvelgėme į tai, ko norėjo žaidėjai. Žaidėjai tvirtino, kad jiems trūksta variantų, todėl mes pridėjome pasirinkimo galimybę. Be to, mes pridėjome daugiau misijų“.

Buvo prašoma sukurti žaidimo „Valkyria Chronicles“ pasekėją ir konsolei „PSP“. „Daugybė žmonių sakė mums, kad jie nori žaisti su savo draugais per „PSP“, todėl mes jiems ir suteikiame šią galimybę. Mes norėjome, kad žaidimas didesnį dėmesį skirtų daugelio žaidėjų režimui bei bendradarbiavimui, dėl šių priežasčių ir pasirinkome „PSP“ platformą“.

Dėl „PS3“ ir „PSP“ ekranų dydžio skirtumų, T.Ozawa mažiau dėmesio skyrė istorijai ir daugiau žaidimo misijoms bei atskiriems įvykiams, leidžiantiems ištirti žaidėjų charakterius. Istorijos elementai paaiškinami trumpomis scenomis, kurias įkvėpė Japonijos filmų kūrėjas ir kompanijos „Studio Ghibli“ įkūrėjas Hayao Miyazakis. Pirmojo žaidimo gerbėjai bus pamaloninti sužinoję, jog žaidime siūloma „Blitz“ mūšių sistema. „Buvo labai sudėtinga šią mūšių sistemą pritaikyti konsolei „PSP“, tačiau mums pavyko. Mes įtraukėme ir keletą naujų funkcijų bei žemėlapius, kurie turėtų patikti žaidėjams“, - teigė kūrėjai.

Šios naujos funkcijos apima ginklų pritaikymą bei tankus, kuriuos žaidėjai gali valdyti misijų metu. Didžiausia šio žaidimo naujiena – tai bendradarbiavimo funkcija. Žaidėjai galės rinktis iš didelės padalinių įvairovės bei skirtingų žemėlapių. Žaidėjams reikės bendradarbiauti ir kartu organizuoti atakas. „Daugybė žmonių sakė, jog jiems patiko pirmojo žaidimo originalumas, - pripažino kūrėjai. – Mes tikimės, kad šiame žaidime originalumo pateikiame dar daugiau“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių