Quantcast

Pirmasis „outletas“ Lietuvoje

Sostinėje atidaromas atnaujintas ir išplėstas "Parkas" – pirmasis prekybos centras Lietuvoje, suformuotas kaip garsių prekių ženklų mažų kainų parduotuvių centras.

Europoje populiari prekybos koncepcija "Parke" įgyvendinama nuo 2008 m. Siekiant tiksliau ją apibrėžti, keičiamas prekybos centro pavadinimas iš "Išparduotuvių centro Parkas" į "Parkas Outlet", pranešė centro vadovai.

Pasak jų, keisti prekybos centro pavadinimą paskatino visuomenės nuomonės tyrimai. Jie parodė, kad lietuviškas "išparduotuvių" pavadinimas neatskleidžia tikrosios šios prekybos koncepcijos esmės. Išparduotuvė suvokiama kaip vieta, kurioje prekiaujama senomis, užsigulėjusiomis, nekokybiškomis prekėmis už gerokai mažesnę kainą. O vadinamieji outletai yra garsių prekių ženklų parduotuvės, kuriose parduodamos kokybiškos prekės iki 70 proc. pigiau.

Pasak "Parkas outlet" vadovės Vidos Minkštimienės, garsių prekių ženklų atstovai turi ištisą sistemą priemonių, leidžiančių pasiūlyti rinkai kokybiškų produktų už nedidelę kainą. Pigiau parduodamos ne tik senesnių sezonų prekės, bet ir baziniai modeliai, kurie nekinta taip greitai kaip mada. Mažesnės kainos taikomos tiems modeliams, kurie gaminami didesnėmis serijomis, kai užperkami didesni kiekiai, kai prekybos grandinėje yra mažiau tarpininkų. Dalis modelių gaminama specialiai šioms parduotuvėms.

Į "Parką" savo pagrindinį pigesnių prekių parduotuvių perkelia "Apranga", "Nike", "Champion", "Triumf", "Danija", "Walking", "Franco Feruzzi", "Prima optika" apskritai atidaro pirmąsias tokio tipo parduotuves Lietuvoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Marina

Marina portretas
Ačiū parko outlet ''Walking'' mergaitems , už nuoširdu, ir puiku aptarnavima!!!!!!, kad daugiau tokiu pardavejų;)
VISI KOMENTARAI 1

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių