- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Technologijos – dar viena ATECA stiprybė
Vos vairuotojui įlipus į automobilį, „Start“ mygtuko apšvietimas ima pulsuoti širdies plakimo ritmu, patvirtindamas, kad ATECA jau pasiruošęs dar vienam nepakartojamam nuotykiui. Po ranka esanti „SEAT Drive Profile“ sistema „sukaupia budrumą“ ir rengiasi taikytis prie bet kokios situacijos.
Modernių vairuotojo pagalbos sistemų spektras yra labai platus. Pavyzdžiui, „Traffic Jam Assist“ funkcija tikrai nepaliks abejingų didmiesčių gyventojų, kurie nekenčia pamažu judėti užkimštomis gatvėmis. Ši sistema, atsižvelgdama į situaciją kelyje ir greitį, automatiškai stabdo ir varo į priekį automobilį. Spūstims išsisklaidžius ir automobiliui įsibėgėjus iki 60 km/h, sistema ima kontroliuoti greitį ir stebi, ar automobilis neišklysta iš savo eismo juostos ribų. Dar vienas saugumo „sargas“ – „Emergency Assist“ sistema. Suabejojusi vairuotojo reakcija ji įspėja vizualiniu ir garsiniu signalu apie priekyje esančią kliūtį, o prireikus ima stabdyti automobilį. Jei vairuotojas vis dar nereaguoja į signalus, ATECA sustoja pati. Vairuotojui taip pat visada pasirengusios padėti ACC sistema su „Front Assist“ funkcija, „Traffic Sign Recognition“, „Blind Spot Detection“, „Rear Traffic Alert“ ir „Top View“ sistemos.
Aukštesnis komunikacijos lygis
Nuolatinis ryšys su skaitmeniniu pasauliu tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. SEAT ATECA kūrėjai žino, kaip tai yra svarbu, todėl pasirūpino, kad automobilis galėtų pasiūlyti geriausias ryšių galimybes, įskaitant naujausios kartos „Easy Connect“ sistemą, „SEAT Full Link“ ir „SEATConnectApp“ sistemas bei „Media System plus“ su 8 colių lietimui jautriu ekranu, „Connectivity Box“ bei pirmą kartą unikalią galimybę bevieliu būdu įkrauti išmanųjį telefoną.
„SEAT Full Link“ sistema puikiai žinoma visiems virtualaus išmaniųjų telefonų pasaulio gerbėjams. Kartu su „MirrorLink“, „Full Link“ sistema taip pat palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ operacines sistemas.
Dinamika – unikalus vairavimo malonumas
Neeilinis malonumas vairuoti – tai ne šiaip savybė. Tai SEAT prekinio ženklo esmė. Pavyzdžiui, unikaliu tikslumo, judrumo, komforto ir saugumo deriniu pasižymintis „Leon“ modelis buvo pripažintas tiek vairuotojų, tiek žurnalistų, jis laimėjęs daugelį automobilių palyginimo testų, rengtų visoje Europoje. ATECA – ne mažiau įspūdingas modelis, neketinantis nusileisti savo „broliui“.
Statiška laikysena, galingi varikliai ir tobulai sureguliuota pakaba padeda sukurti tokį vairavimo malonumą, kokio konkurentai gali tik pavydėti. Be to, jis puikiai dera tiek miestietiškam gyvenimo būdui, tiek užmiesčio gyventojams.
Už ATECA dinamiškumą labiausiai reikia dėkoti moderniems varikliams. Visi jie turi turbokompresorių. Nuo 85 kW/115 AG iki 140 kW/190 AG galią galintys išvystyti varikliai pateisins net išrankiausių lūkesčius. Dyzelinių variklių gama prasideda 1,6 l TDI varikliu, pasižyminčiu 115 AG galia. 2,0 l TDI variklis turi dvi versijas – 150 AG ir 190 AG. Jų vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,3 l/100 km iki 5,0 l/100 km (CO2 emisijos – 112 ir 131 g/km). Benzininių variklių paletėje - pats mažiausias 1,0 l TSI variklis, pasižymintis 115 AG galia. 1,4 l TSI variklis turi cilindrų atjungimo funkciją. Jo galia siekia 150 AG. Benzininiai varikliai 100 km vidutiniškai sunaudoja nuo 5,3 iki 6,2 l degalų (123 – 141 g CO2).
Lietuvoje naujojo SEAT ATECA tikimasi sulaukti metų gale.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Dviračiu į kelią – ne paskubomis
„Naujam sezonui dviratį geriausia ruošti rudenį“, – pataria legendinis Lietuvos sportininkas, dukart olimpinis čempionas Gintautas Umaras. ...
-
Gamintojų akistatos – vingiuotoje įkalnėje
Birželį jau 102-ąjį kartą bus rengiamos legendinės pakilimo į Paiko kalną lenktynės „Pikes Peak“. Joms specialius projektus kuria ne vien entuziastai, sporto komandos, bet ir automobilių gamintojai. Visų laikų trasos rekordas jau prikla...
-
Kelininkų gudrybės: vairuotojai piktinasi, ekspertai juokiasi8
Kelių tiesimą ne tik Lietuvoje gaubia mitai. Mūsų šalyje ne kartą nuvilnijo skandalai dėl plonesnio nei pridera asfalto sluoksnio, kurį kelininkai paklodavo naudodamiesi įstatymų spragomis. Ar pastaraisiais metais situacija pasikeitė? ...
-
„AutoTyrimai“: naujų lengvųjų automobilių balandį – 15 proc. daugiau
Naujų lengvųjų automobilių Lietuvoje balandį įregistruota 15 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?9
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...
-
Nusprendė sudrausminti triukšmadarius: už garso viršijimą – techninės apžiūros anuliavimas?15
Alytuje garsiai varikliai griaudžia ne tik dieną, bet ir naktimis, todėl pareigūnai ėmėsi drausminimo priemonių – garso matuoklių. ...