- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
-
„Populiariausia prekė 2018“: krepšeliuose dominuoja lietuviški prekių ženklai
Vartotojai, rinkdamiesi pirkinius, lieka itin lojalūs pamėgtiems lietuviškiems prekių ženklams, tiesa, krepšeliuose tarp populiariausiųjų vis dažniau atsiduria ir naujų produktų. Dešimtus metus iš eilės įvyko „Populiariausios prekės 2018“ apdovanojimai – juose populiariausiomis pripažinta 50 prekių.
Jau tradiciniu tapusiame konkurse prekės vertinamos pagal šalies vartotojų pasirinkimus – praėjusių metų pardavimus didžiuosiuose prekybos tinkluose, titulą gali pelnyti tik nepriekaištingos kokybės produktai.
Konkuruoja kasdien
„Parduotuvių lentynose prekės tarpusavyje konkuruoja kasdien, todėl pelnyti populiariausios titulą yra nelengva užduotis, dar sudėtingiau yra jį išlaikyti ne vienerius metus. Populiariausias prekes renkame jau dešimtus metus iš eilės, stebime, kad lietuviškos prekės išlieka lyderės, tačiau krepšelyje esančių prekių kokybė tampa vis svarbesniu kriterijumi“, – sako apdovanojimus organizuojančios Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius Laurynas Vilimas.
Paskelbti rezultatai atskleidžia, kad praėjusiais metais vartotojai liko ištikimi rinkdamiesi aliejų, makaronus, miltus, sultis, glaistytus varškės sūrelius, tačiau į prekių krepšelius pakliuvo ir naujų prekių, kurių ankstesniais metais tarp populiariausiųjų nebuvo.
Renkant populiariausias prekes, vertinamas parduotų prekių kiekis per metus, o į apdovanojimą pretenduoja tik nepriekaištingos kokybės prekės.
„Nielsen“ audituojamose kategorijose Lietuvoje bendrai priskaičiuojama daugiau kaip 60 tūkstančių skirtingų prekių. Tai vartotojams reiškia milžinišką pasirinkimą, o gamintojams – intensyvią kasdienę konkurenciją dėl vietos pirkėjo krepšelyje. Parduotuvių lentynose nuolat atsiranda apie 18 tūkstančių naujovių, metančių iššūkį rinkos senbuviams. Gamintojai puikiai žino, kad tapti populiariausiu bei išsiskirti yra be galo sunkus uždavinys. Tiek naujo, tiek jau žinomo prekės ženklo sėkmė turi būti išmatuota tam, kad pergalės lydėtų ir ateityje“, – sako Ilona Lepp, tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ generalinė direktorė.
Renkant populiariausias prekes, vertinamas parduotų prekių kiekis per metus, o į apdovanojimą pretenduoja tik nepriekaištingos kokybės prekės. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba įvertina, ar per pastaruosius 24 mėnesius nominuota prekė nebuvo sulaukusi nuobaudų už kokybę ir saugą. Šiemet apie 5 proc. rinkimams pasiūlytų prekių neatitiko nugalėtojams keliamų aukščiausios kokybės reikalavimų, todėl neteko galimybių pelnyti įvertinimo.
Išlieka lojalūs
Nuo pat pirmųjų apdovanojimų dešimt metų iš eilės lyderio pozicijas išlaiko saulėgrąžų aliejus „Natura“, makaronai „Pasaka“, aukščiausios rūšies kvietiniai miltai „Malsena“, įvairių vaisių sulčių gėrimas „Elmenhorster“, glaistytas vanilinis varškės sūrelis „Magija“.
Taip pat vartotojai itin ištikimi rinkdamiesi fermentinį sūrį „Rokiškis“, „Daumantų“ pomidorų padažą „Tradicinis“ ir „Suslavičiaus“ garstyčias. Šios prekės taip pat patenka į ilgamečių lyderių sąrašą.
Pastaruosius septynerius metus pozicijas tarp populiariausių prekių išlaiko „Dvaro“ pienas, „Pieno žvaigždžių“ grūdėta varškė ir grietinė, kietasis fermentinis sūris „Džiugas“.
Šiemet tarp į sąrašą įžengusių naujovių, kurias vartotojai spėjo įvertinti ir pamilti, – raugintos pasukos „Bifi active“, „Šventinė“ sūdyta silkių filė su džiovintais pomidorais aliejuje, „Vilniaus“ margarinas su sviestu, „Fuzetea“ persikų ir kinrožės skonio juodosios arbatos gėrimas.
Pasikliauja rekomendacijomis
„Tai, kad tie patys produktai dominuoja krepšeliuose, lemia ne tik kokybė, inovacijų paieška, bet ir prekių ženklų sugebėjimas būti pastebėtiems ir įvertintiems. Prekės populiarumą apibrėžia ir tai, ar ją rekomenduoja artimieji – šeima, draugai, pažįstami, ir tai, ar ji yra perkama plačiąja prasme, vertinant objektyvius prekybos rodiklius“, – pastebi I. Lepp.
Pasak jos, Lietuvos pirkėjai, priimdami sprendimus, vadovaujasi rekomendacijomis. „Nielsen“ duomenys rodo, kad mūsų šalyje rekomendacijomis linkę pasikliauti net 59 proc. pirkėjų – tai didžiausia pirkėjų dalis visoje Europoje, kurios vidurkis – 34 proc., palyginimui, pasaulinis vidurkis siekia 46 proc.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
S. Krėpšta: didindami įkainius ir uždarydami skyrius, bankai elgiasi socialiai neatsakingai1
Komerciniams bankams didinant paslaugų įkainius šalies gyventojams bei uždarant skyrius regionuose, Lietuvos banko valdybos narys Simonas Krėpšta tai vadina bankų socialinės atsakomybės stoka. ...
-
„NEO Finance“ įmonė Nyderlanduose investuos 2 mln. eurų2
Lietuvos finansų technologijų (fintech) startuolis „Neo Finance“ į veiklą Nyderlanduose per ateinančius metus investuos daugiau nei 2 mln. eurų. ...
-
LEA: mažiausias kelionės išlaidas ir toliau patiria važiuojantys elektromobiliu6
Palyginus kelionės kainą, važiuojant įvairių rūšių degalais varomomis transporto priemonėmis, mažiausios kelionės išlaidos ir toliau išlieka važiuojant elektromobiliu, praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). ...
-
G. Skaistė – apie Lietuvos ambicijas ir planus energetikos sektoriuje6
Finansų ministrė Gintarė Skaistė sako, kad nacionalinėje klimato kaitos valdymo darbotvarkėje Lietuva yra nusimačiusi įvairius tikslus, iš kurių vienas pagrindinių – kad iki 2030 m. atsinaujinantys energijos šaltiniai sudarytų 10...
-
Dauguma didžiųjų miestų planuoja baigti šildymo sezoną
Vilniaus, Šiaulių, Kauno ir Panevėžio savivaldybės iki antradienio planuoja baigti šildymo sezoną. Klaipėdos savivaldybė sprendimą dėl šildymo sezono pabaigos ketina priimti kitos savaitės pradžioje. ...
-
NŽT perspėjo Kauno savivaldybę laikytis nuosavybės teisių į žemę atkūrimo taisyklių2
Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) perspėjo Kauno miesto savivaldybę laikytis nuosavybės teisių į žemę atkūrimo taisyklių. ...
-
G. Nausėda: Sakartvelas tolsta nuo europinių idealų19
Prezidentas Gitanas Nausėda teigia, kad Sakartvele šiuo metu svarstomas „užsienio įtakos“ įstatymas šaliai sudaro kliūčių toliau eiti eurointegracijos keliu. ...
-
Kaunas pirmadienį baigia šildymo sezoną3
Balandžio 29 d. Kauno mieste baigiamas šildymo sezonas, prasidėjęs praėjusių metų spalio 16 dieną. Kaip įprasta, kauniečiai už šilumą mokėjo vieną mažiausių kainų šalyje – visą šildymo sezoną ji buvo mažesn...
-
A. Širinskienė mano, kad Seimas pavasarį pritars pelno mokesčio didinimui gynybos tikslams1
Mišrios Seimo narių grupės atstovė Agnė Širinskienė mano, kad parlamentarai susitars dėl pelno mokesčio kėlimo gynybos reikmėms iki šios parlamento kadencijos pabaigos. ...
-
G. Landsbergis Pietų Korėją vadina esmine partnere Indijos ir Ramiojo vandenyno regione
Lietuva mato Pietų Korėją kaip esminę partnerę Indijos ir Ramiojo vandenyno regione, penktadienį pranešė Užsienio reikalų ministerija (URM). ...