Quantcast

Krepšinis nepadės nei pralobti, nei sutaupyti

Netrukus prasidėsiantis Europos vyrų krepšinio čempionatas domins ne tik šio žaidimo aistruolius. Šalies verslininkai vėl bandys pasinaudoti šiuo įvykiu, kad padidintų savo įmonių žinomumą ir apyvartą.

Indėlių palūkanų nedidins

DNB bankas dar nuo 2005-ųjų Europos krepšinio čempionato pradėjo vykdyti akcijas, kai už kiekvieną Lietuvos rinktinės pergalę paaugdavo banko indėlininkų palūkanos.

Už kiekvieną mūsų krepšininkų pergalę DNB banko indėlininkams mokamos palūkanos ūgteldavo 0,2 procentinio punkto.

Vis dėlto šiemet tokios akcijos bankas nevykdys. Kaip „Kauno dienai“ teigė DNB atstovas spaudai Andrius Vilkancas, tokį sprendimą padiktavo situacija indėlių rinkoje ir ekonominė logika.

„Na, dar prieš keletą metų indėlių palūkanos siekė apie porą procentų. Dabar jos ir taip yra vos 0,2 proc., tad rengti tokią akciją nelabai matome prasmės“, – teigė banko atstovas.

Paklaustas, ar nebūtų įmanoma už krepšininkų pergales palūkanas indėlininkams didinti daugiau, pavyzdžiui, 1 procentiniu punktu, A. Vilkancas juokėsi, kad galima didinti ir po 10 procentinių punktų, tačiau tai nebūtų logiška.

„Visko galima pridaryti, bet pirmiausia reikia atsižvelgti į elementarius protingumo kriterijus“, – sakė pašnekovas.

Tiesa, visiškai nuo krepšinio DNB šiemet neatsiriboja. Bankas sukūrė „Krepšinio IQ“ testą, kurį atlikus galima pasitikrinti, kiek žinote apie populiariausią Lietuvoje sporto šaką.

Lūkesčių nebepateisina

Akcijų, kai už kiekvieną Lietuvos krepšinio pergalę atpigdavo įsigyta prekė, šiemet gali nesitikėti ir parduotuvių „Elektromarkt“ klientai.

Pasak šias parduotuves valdančios bendrovės „Mediashop“ Marketingo departamento direktoriaus Irmanto Viliūno, šios akcijos nebeduoda tokių rezultatų, kaip ankstesniais metais, be to, analogiškas akcijas ėmė vykdyti ir konkurentai, tad šios idėjos šiemet atsisakyta.

„Vis dėlto specialią akciją krepšinio čempionatui turime. Sirgaliams per čempionatą siūlome gerokai pigiau įsigyti televizorius, per kuriuos jie galės stebėti varžybas. Tai labai aiški ir konkreti akcija, pergalių atveju televizoriai dar labiau nepigs“, – teigė I. Viliūnas.

Jis samprotavo, kad visos akcijos „turi savo pradžią ir pabaigą“, todėl negalima nuolat joti ant to paties arklio.

„Akcija, kai už pergales pigdavo prekės, mūsų manymu, jau atgyveno. Šią idėją jau pasičiupo ir konkurentai, tad nusprendėme, kad reikia pokyčių. Be to, ir akcijos rezultatai pastaraisiais metais nebebuvo tokie, kokių mes tikimės“, – teigė „Elektromarkt“ parduotuvių tinklo atstovas.

Per 2010-ųjų krepšinio čempionatą kiekviena Lietuvos rinktinės pergalė tam tikras „Elektromarkt“ prekes atpigindavo 11 proc.

Varžybų laukia vangiai

Į Slovėnijoje netrukus prasidėsiantį Europos vyrų krepšinio čempionatą vangiai reaguoja ir didieji mažmeninės prekybos centrai. Jokių specialių krepšiniui skirtų akcijų juose nerasite.

Vienintelis „Iki“ prekybos centras nusprendė krepšinio čempionatą panaudoti klientų lojalumui didinti. Jis pasiūlė laimėti galimybę į Slovėniją vykti kartu su Lietuvos rinktinės krepšininkais ir nemokamai stebėti rungtynes.

Tiesa, tokia galimybė buvo suteikta tik lojalumo kortelių „IKI premija“ bei „Mylimiausia“ turėtojams ir tik tiems, kurie pirkdami „Iki“ parduotuvėse iki rugpjūčio 21 d. surinko 100 lojalumo programos „Iki pergalės trūksta tik tavęs“ taškų.

Vienas taškas buvo suteikiamas už bent 30 litų vertę siekiantį pirkinį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kn

kn portretas
baisi nuotrauka barzdos kaip pas karabasa barabasa
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių