- Jovita Sukackaitė, LRT televizijos naujienų tarnyba, LRT.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Išsinešama kava žmonėms tapo ne tik pomėgiu, bet ir mada. Tuo naudodamiesi vieni verslininkai nesiliauja plėsti savo tinklo ir atidaryti vis naujų kavinių, o naujokai šioje konkurencingoje rinkoje nebijo ieškoti savo vietos ir savo kliento.
Vieni puodelio kavos visada eina į tą pačią kavinę, kiti mėgsta išbandyti vis naujas vietas, o tokių vietų, kur galima nusipirkti ir išsinešti kavos, ne tik sostinėje, bet ir kituose miestuose atsiranda vis daugiau.
Verslininkai sako, kad žengiant į jau konkurencingą rinką, kur yra aiškūs žaidėjai, svarbu išsiskirti, o vietos naujokams dar yra.
„Mes stengiamės formuoti savo klientus, iš nieko nenorime nieko vilioti. Norime, kad žmonės patys atsirinktų ir patys įvertintų mūsų nuoširdų darbą ir skanų produktą. Turime suformavę savo veidą ir mus klientai jau atpažįsta, atranda bendroje rinkoje“, – sako „Delano“ Rinkodaros skyriaus vadovė Ieva Vaičiūnaitė.
Išsinešamos kavos rinkos Lietuvoje pradininkai teigia, kad naujų kavinių bus tik daugiau, kovoti reikės ne tik dėl kavos kokybės, bet ir dėl aiškios vizijos, patrauklios koncepcijos. Kartu pripažįstama, kad šioje kovoje sunku pasiūlyti kažką naujo – reikia atsižvelgti, kaip greitai tai nukopijuos konkurentai, mažų skirtumų klientai nepastebi, todėl svarbu rasti strategiškai patogią vietą.
„Mes savo metu Lietuvoje pakankamai sukrėtėme kavos rinką ir tik dabar matome tokius brandžius vaisius: jau artėjame prie to, kas pasauly yra įprasta – kavinių yra labai daug, jos yra ne ant kiekvieno kampo, bet visose strategiškai svarbiose vietose mieste“, – aiškina „Coffee Inn“ komunikacijos vadovas Nidas Kiuberis.
„Jei galima nusipirkti kavos kelių šimtų metrų nuotoliu, tai kas tada laimės? Jeigu jūs įsteigsite tik vienintelę kavinę, o konkuruojate prieš tinklus, kurie gali finansuoti darbą nuostolingoje vietoje kurį laiką tam, kad išstumtų konkurentus, tai tokioje vietoje mažas žaidėjas neturi jokios vilties“, – tvirtina ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto strategijos lektorius Benas Adomavičius.
Franšizių ekspertai teigia pastebėję, kad lietuviai norėtų matyti pasaulinių kavos prekės ženklų šalyje, tačiau nebūtinai jie pasiūlys geresnės kavos. Kartu abejojama, ar už vardą lietuviai mokės pora litų daugiau.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuva ieško galinčiųjų Odesos regiono mokykloje įrengti slėptuvę
Įgyvendindama bendrą projektą su Europos Sąjunga (ES), Lietuva ieško galinčiųjų Ukrainoje, Odesos regiono mokykloje, įrengti slėptuvę. ...
-
Priminimas iš VMI: liko tik viena diena
Naujausiais duomenimis, pajamų mokesčio deklaracijas pateikė daugiau nei 1,4 mln. gyventojų, o iš privalančių deklaruoti pajamas tai jau atliko beveik 77 proc., Eltą informavo Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) vadovės pavaduotojas Martyn...
-
Siaurukas atnaujina reisus iš Anykščių ir Panevėžio2
„Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ praneša šiltuoju metų laiku atnaujinantis reguliariuosius ir trumpuosius reisus. ...
-
Per pandemiją nemokėjote „Sodrai“ už PSD? Jums dar siūloma viena išeitis3
Antradienis buvo paskutinė diena savarankiškai dirbantiems atsiskaityti „Sodrai“ už privalomąjį sveikatos draudimą (PSD), jeigu nemokėjo už jį per pandemiją. ...
-
„Auga Group“ grynieji nuostoliai pernai augo daugiau nei 3 kartus iki 18,5 mln. eurų1
Verslininko Kęstučio Juščiaus netiesiogiai kontroliuojama viena didžiausių Baltijos šalyse ekologiško maisto gamybos grupių „Auga Group“ pernai patyrė 18,45 mln. eurų grynųjų nuostolių – 3,4 karto daugiau nei 2...
-
„Novaturas“ dividendų siūlo nemokėti2
Vienas didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių „Novaturas“, 2023 metais uždirbęs 1,75 mln. eurų grynojo pelno, už praėjusius metus siūlo dividendų nemokėti. ...
-
Šiaulių bankas nuo ketvirtadienio platins iki 25 mln. eurų obligacijų emisiją1
Šiaulių bankas ketvirtadienį pradeda platinti iki 25 mln. eurų vertės viešą antro lygio subordinuotųjų obligacijų emisiją, antradienį pranešė bankas. ...
-
„Neo Finance“ pajamos pirmą ketvirtį didėjo 46 proc. iki 1,5 mln. eurų
Lietuvos finansų technologijų (fintech) startuolis „Neo Finance“ per pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbo 1,48 mln. eurų pajamų – 46 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai. ...
-
„Moody‘s“ pagerino „Luminor“ banko reitingą
„Moody‘s“ pagerino „Luminor“ banko reitingą – banko ilgalaikės privilegijuotos turtu neužtikrintos skolos reitingas padidintas nuo Baa1 iki A3, o ilgalaikių indėlių reitingas – nuo A3 iki A2. ...
-
Vilniaus savivaldybė: Nacionalinio stadiono projektas gali pigti 25 tūkst. eurų14
Atsižvelgus į Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) pastabas, daugiafunkcio komplekso su nacionaliniu stadionu projektas miestui ir valstybei gali pigti 25 tūkst. eurų – iki 157,23 mln. eurų, tačiau būsimas koncesininkas atsisakytų anksčiau s...