Lietuvos motociklininkams ambicijų netrūksta

Lietuvos motociklininkų pavardes vis dažniau galima išvysti tarptautinių varžybų dalyvių sąrašuose. Dar džiugiau, kad jiems pavyksta pasiekti ir aukštų rezultatų.

Praėjusį savaitgalį Lenkijoje baigėsi kelias dienas vykusios "Baja Poland" varžybos, kuriose dalyvavo ir du lietuviai motociklininkai – Aidas Bubinas ir Arūnas Gelažninkas. Pastarasis po kelių šimtų kilometrų įveiktų Lenkijos karinio poligono smėlynais, užkopė ant trečio nugalėtojų pakylos laiptelio.

"Baja Poland" buvo antros varžybos, kuriose A.Gelažninkas važiavo pagal kelio knygą. Nors abu motociklininkai pripažino, kad kelio knygą šiame ralyje buvo galima naudoti tik tam, kad pasitikrintum, ar važiuoji teisingai.

"Baja Poland" varžybose važiuoja ir automobiliai, ir sunkvežimiai, o jie startuoja pirmiau nei motociklininkai, tad mums neretai teko važiuoti jų paliktomis vėžėmis", – pasakojo A.Bubinas.

Kad šiose varžybose kelio knyga yra nebūtiniausias atributas, įrodė ir vienas varžybų dalyvis, kurio mechanizmas, sukantis kelio kygos informaciją motociklininkui prieš akis, sulūžo jau pirmąją varžybų dieną, tačiau paskutinės dienos greičio ruože lenktynininkas sugebėjo finišuoti penktas. Prieš gerą mėnesį A.Bubinas su skaitytojais dalijosi įspūdžiais iš kitų varžybų, vykusių tame pačiame kariniame poligone – "Breslau Rally".

"Baja Poland", pasak pašnekovo, daug lengvesnės varžybos ne tik dėl to, kad sportininkams tenka įveikti kone keturis kartus mažesnį atstumą, bet ir pati trasa nėra tokia sudėtinga.

"Bresalau Rally" staigūs, beveik 90 laipsnių posūkiai laukdavo kartais kas kelis šimtus metrų, o šiose varžybose jie būdavo sudėlioti kas kelis kilometrus", – įspūdžiais dalijosi A.Bubinas. Būtenet dėl šios priežasties dauguma motociklininkų važiavo gana galingais – 450 cm3 variklius turinčiais motociklais. Tokį varžyboms pasirinko ir į Dakarą besiruošiantis A.Gelažninkas. Pasak jo, tokio tipo varžybos labai gera treniruotė, nes Lietuvoje neorganizuojamos lenktynės, kuriose ilgą laiką būtų važiuojama didžiuliu greičiu. Vidutinis greitis "Baja Poland" varžybose buvo apie 90 km/val, o maksimalus pasiekė ir 130 km/val.

"Dakaro smėlynuose toks greitis yra įprastas, tad kuo daugiau patirties sukaupsiu važiuodamas greitai ir tuo pat metu bandydamas naviguoti, tuo lengviau bus Peru", – pasakojo motociklininkas. Jau kitą savaitę penki motociklininkai iš Lietuvos, tarp kurių bus ir abu pašnekovai, išvyksta į Balkanų ralį, kur panašiomis sąlygomis varžysis septynias dienas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių