Quantcast

Dar neįsibėgėjus rinkimų kovoms – politikų reklamos gausa

  • Teksto dydis:

Oficialiai rinkiminė kampanija į Seimą dar neprasidėjo, tačiau žiniasklaida ir kiti reklamos kanalai jau užpildyti politikų reklaminėmis žinutėmis. Laikotarpyje nuo 2015 m. rugsėjo iki 2016 m. sausio daugiausiai lėšų reklamai skyrė partija Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai. Jų reklamos išlaidos sudarė beveik 36 proc. visų partijų reklamai skirto biudžeto. Antrieji pagal išlaidas - Darbo partija, kurių išleistas reklamai biudžetas sudarė apie 30 proc. visų politinių partijų išlaidų reklamai per 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas.

Kol neprasidėjo oficiali rinkiminė agitacija į 2016 m. Seimą, politikai ir politinės partijos reklamai skiria savo sukauptas lėšas.

„Nors rinkiminė agitacija oficialiai bus paskelbta tik gegužės mėnesį, politinės reklamos tiek žiniasklaidoje, tiek kitose reklamos kanaluose jau yra apstu. Galima teigti, kad politinis sezonas niekada ir nebuvo nutrūkęs: nuo 2011 m. pradžios nėra užfiksuota nei vieno mėnesio, kai politikai ar politinės partijos visai nesireklamavo", - teigia TNS LT reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Aktyviausiai iš politinių asmenybių per šiuos mėnesius taip pat reklamavosi minėtų dviejų partijų lyderiai: Darbo partijos pirmininkas Valentinas Mazuronis ir konservatorių pirmininkas Gabrielius Landsbergis. Šių dviejų politikų reklamos biudžetai sudarė atitinkamai apie 37 proc. ir 35 proc. visų politinei reklamai žiniasklaidoje išleistų pinigų.

„Tai, kad šie partijų lyderiai yra labiausiai besireklamuojantys politikai yra gana natūralu. Abu minėti partijų pirmininkai kartu yra ir Europos Parlamento nariai. Tiek V. Mazuronis, tiek G. Landsbergis partijų vairą į savo rankas perėme visai neseniai, tad galima teigti, kad reklama skirta įtvirtinti jų kaip lyderių įvaizdį", - sako G. Juronienė.

Dažniausiai politinių partijų ir politikų naudojamas kanalas 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį buvo televizija. Išlaidos reklamai šiame kanale sudarė beveik 70 proc. Antroje vietoje - laikraščiai, kuriems buvo skirta apie 16 proc. biudžeto.


Šiame straipsnyje: Seimasrinkimaipolitinė reklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

gana jau

gana jau portretas
Koncervų, užtenka jū vykdomų paprastų žmonių žlugdymo įstatymų ir įsakymų. Už juos neverta daugiau balsuoti. Koncervams NE!

kaunietė

kaunietė portretas
Geriau kokį argumentuotą straipsnį parašytų, kokią tikslingą akciją jaunimui surengtų, o nesipuikuotų savo didelių gabrielių portretais:))) Iš esmės tai vėjais paleistos lėšos....

kaunieciai

kaunieciai portretas
negaliu ziureti i tuos konservus
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių