Vyriausybės sprendimu nuo kitų metų didėsiantys mokesčiai už magistralinių Lietuvos kelių naudojimą labiausiai palies vežėjus iš trečiųjų šalių, sako susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas.
„Mokesčio didėjimas mums labai aktualu. Vis dėlto branginti bilietų kol kas neketiname“, – sakė UAB „Klaipėdos paslaugos“ atstovas Imantas Paliakas, komentuodamas naują šalies Vyriausybės sprendimą.
Lietuvos muitinei sugriežtinus krovinių tikrinimą pasienyje vežėjai sako, kad dėl to gali dvigubėti vilkikų eilės. Jie siūlo institucijoms stiprinti pasienio tarnybų pajėgumus.
Nuo liepos strimgalviais startavusi tolimojo susisiekimo autobusais reforma sujaukė tiek vežėjų, tiek keleivių kasdienybę. Į Lietuvos keleivių vežimo asociaciją (LKVA) pastaruoju metu masiškai kreipiasi keleiviai, nesulaukę paslaugos jiems įprastu maršrutu.
Keleivių vežimo tarpmiestiniais maršrutais organizatoriams ir vežėjams baiminantis, kad dėl reformos nuo balandžio gali sutrikti kelionės, susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas sako, jog tokios situacijos būtų išvengta jei Seimas greitai priimtų Kelių transporto kodekso pataisas. Seimo ekonomikos komiteto pirmininko pavaduotojas Gintautas Paluckas sako, kad grėsmės nebevežti keleivių apskritai nėra.
Lenkijai nuo vasario 21 dienos per sieną su Baltarusija praleidžiant tik Europos Sąjungos (ES) ir Europos laisvosios prekybos asociacijos (EFTA) šalių vilkikus, toliau auga jų eilės Lietuvos ir Baltarusijos pasienio postuose.
Vilniaus apygardos teismui paėjusią savaitę laikinai sustabdžius vežėjų tarpmiestiniais autobusais konkursą, Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) šį sprendimą skųs Lietuvos apeliaciniam teismui.
Teismui laikinai sustabdžius naujų tolimojo susisiekimo autobusais vežėjų atrankos konkursą kyla grėsmė, kad nuo balandžio dalis vežėjų neveš keleivių, sako konkurso sustabdymą inicijavusių bendrovių atstovai. Konkursą paskelbusi Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) taip pat pripažįsta, kad nuo balandžio gali sutrikti keleivių pervežimas, o situaciją vadina tendencingu vežėjų bandymu užkirsti kelią pokyčiams.
Lenkijai uždarius didžiąją dalį sienos su Baltarusija, Lietuvoje gali susikaupti visos Europos krovininio transporto, gabenančio prekes į Rusiją ir Baltarusiją, srautas, sako Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generalinis sekretorius Povilas Drižas.
Siūlomas reikalavimas keleivių autobusais vežėjams įsigyti naujesnius ir neįgaliesiems pritaikytus autobusus gerokai pabrangins keleivių vežimą, sako įmonių atstovai. Be to, pasak jų, tokių keleivių yra labai nedaug.