Savaitės pradžioje uždarytas vidurinis tiltas, vedantis per Nerį. Eismas A1 kelyje vyksta per kitus du tiltus. Tilto remontas apsunkino eismą, todėl Kauno vairuotojai vėl stringa spūstyse.
Ketvirtadienį Jonavos rajone pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos. Ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse yra europinės vėžės „Rail Baltica“ projekto dalis.
Ketvirtadienį Kaune eismui atidaromas naujasis tiltas per Nerį (šiaurinis) su viaduku per Jonavos gatvę ir jungiamuoju keliu – jį pastatė bendrovė „Kauno tiltai“.
„Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ gali pasirašyti sutartį su europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica” geležinkelio tilto per Nerį rangovo konkurso antros vietos laimėtoja Italijos inžinerijos, infrastruktūros ir pastatų statybos bendrove „Rizzani de Eccher“.
Kinijos korporacijos valdoma Ispanijos tiltų ir kelių infrastruktūros statybos bendrovė „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ teismui apskundė Vyriausybės ir jos komisijos sprendimus, eliminavusius įmonę iš europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica” geležinkelio tilto per Nerį konkurso.
Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos bendrovė „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ kreipėsi į Europos Komisiją (EK). Kompanija EK informavo apie, jos vertinimu, Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos priimtą nepagrįstą išvadą, kad įmonė kelia grėsmę Lietuvos nacionaliniam saugumui.
Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos bendrovė „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ prašo Lietuvos Vyriausybės iš naujo įvertinti jos atitikimą nacionalinio saugumo interesams. Kompanija raštu pateikė papildomus paaiškinimus dėl savo akcininkų struktūros bei Kinijos investuotojų vaidmens.
Vyriausybinė strateginių įmonių sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį nutarė, kad europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica” geležinkelio tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos įmonė kelia grėsmę šalies nacionaliniam saugumui, todėl „Lietuvos geležinkeliai“ negalėtų su ja pasirašyti sutarties.