Seimas raginamas greičiau sugriežtinti taksi ir pavežėjų veiklą, kad šiame versle neliktų trečiųjų šalių piliečių, neturinčių galiojančių vairuotojų pažymėjimų ar nemokančių mokesčių valstybei.
Policininkai užsimojo pavežėjus ir kurjerius iš Azijos išauklėti laikytis Kelių eismo taisyklių, o susisiekimo ministerija parengė taisyklių pakeitimus. Pastarieji gali gerokai apmažinti pavežėjų iš Azijos skaičių šalyje. Apie tai LNK žurnalistas kalbėjosi su Vilniaus kelių policijos atstovu Donatu Mankausku.
Nuo kitų metų gegužės siūloma griežtinti taksi ir pavėžėjų veiklą. Šio verslo atstovai privalės turėti europinį ar NATO šalyje išduotą vairuotojo pažymėjimą, o taksi vairuotojai turės naudoti su spausdintuvu sujungtą taksometrą arba taksometrą ir kasos aparatą.
Mažinant šešėlį taksi ir pavežėjų versle, didinti keleivių saugumą ir gerinti aptarnavimą bei atsiskaitymą, nuo kitų metų sausio siūloma griežtinti reikalavimus šiam verslui.
Skelbimų portaluose pilna automobilių, kurie kadaise buvo naudojami kaip taksi. Pirkėjai tokių transporto priemonių paprastai vengia, tačiau ar visais atvejais abejonės – pagrįstos?
Į naujienų portalą JP kreipėsi pavežėju dirbantis Stasys (tikrasis vardas redakcijai žinomas), kuris iškėlė klausimą, ar normalu, kad nepasiturintys asmenys atsiimti maisto davinių iš „Maisto banko“ keliauja su taksi ar net prabangiais automobiliais. Vyras įsitikinęs, pusė maisto davinių gaunančių asmenų nė neturėtų jų gauti.