„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė infrastruktūros valdymo įmonė „LTG Infra“ ieško, kas galėtų rekonstruoti krovos aikštelę Palemone, kuri būtų tinkama ne tik įprastiems, bet ir kariniams kroviniams.
Su portalo kauno.diena.lt redakcija susisiekusi skaitytoja pasakojo, kad jos tėtis traukiniu turėjo grįžti į Kauną. Sėkmingai pasiekęs Palemoną traukinys dėl kažkokios priežasties čia ilgam stabtelėjo. Skaitytojos žiniomis, eismas strigo ne tik į Kauną, bet ir iš jo.
Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmai pavasarį įpareigojo Kauno savivaldybę įrengti šaligatvį prie pastato Palemone. Tačiau to padaryti, atrodo, visai neskubama.
Panaikintų pavojingų vietų sąrašą Kaune papildė nuo ketvirtadienio uždaroma Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Ją pakeitė po bėgiais „pakištas“ požeminis tunelis ir naujas transporto mazgas. Vairuotojai naujoves gali išbandyti jau nuo Joninių.
Palemono gyventojai nerimauja, kad į jų sklypą gali įvirsti pavojingai pasviręs medis. Negana to, šalia jo yra melioracijos griovys ir, kai kažkas jį pajudino, pradėjo slinkti šlaitai.
Tiesiama "Rail Baltica" vėžė nuo Kauno iki Palemono kelia nerimą vietos gyventojams. Paaiškėjo, kad garso slopinimo sieneles numatyta įrengti tik 2025 m. Ar tai nebus tik tušti pažadai?
Įsibėgėjant „Rail Baltica“ projektui, Kauno pašonėje esančiame Palemone ryškėja naujų automobiliams ir pėstiesiems skirtų tunelių kontūrai. Spūsčių mažinimui ir saugumui skirti požeminiai tuneliai – tik maža dalis naudos, kurią kitąmet pajus kauniečiai.