Naujasis Lietuvos oro uostų vadovas sako, kad gerinant Lietuvos ir kitų pasaulio šalių susisiekimą jis žada dėti pastangų, kad skrydžiai būtų dažnesni.
Tris šalies oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) planuoja plėsti aerodromus pritaikant juos kariniam mobilumui. Įmonė gegužę pasirašė sutartį su transporto infrastruktūros projektavimo bendrove „Kelprojektas“, kuri už 87 tūkst. eurų parengs projektinius pasiūlymus.
Ketvirtadienį įsigaliosiant naujai karšto oro balionų skrydžių tvarkai, bus apriboti skrydžiai virš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų, tačiau kitur jų tvarka nesikeis, sako susisiekimo ministro Marius Skuodis.
Vilniuje liepą laukiant didžiausio ir svarbiausio šalies organizuojamo renginio – NATO viršūnių susitikimo, pasiruošimas jau vyksta ir šalies oro uostuose – orlaivių aptarnavimo bendrovės ieško papildomų darbuotojų, oro uostai derina saugumo procedūras.
Verslui patogus bendrovės „LOT Polish Airlines“ skrydis iš Vilniaus į Londono Sičio oro uostą bus pratęstas nuo gegužės 1 iki rugsėjo 30 dienos, pranešė bendrovė Lietuvos oro uostai.
Paskutinį kovo sekmadienį prasidedant naujam aviacijos vasaros sezonui iš Lietuvos oro uostų bus galima skristi daugiau nei 80 tiesioginių reguliarių krypčių.
Kad ir kur žmonės vyktų iš oro uosto, skrydžių kainos stebina kone visus. Anot keliautojų, nuskristi už dviženklę sumą jau nebepavyksta, pasakojama LNK reportaže.
„Kultūros šoferiai“ ir oro uostuose, stotyse ir visame mieste keleivius pasitikdavę taksi vairuotojai 2022-aisiais buvo neatsiejama ir labai svarbi projekto „Kaunas – Europos kultūros sostinė“ dalis.