Magistralėje, reprezentacinio Klaipėdos ženklo pašonėje, netrukus atvykstančiuosius į pajūrį gali pasitikti atliekų rūšiavimo padalinys. Vietos gyventojai, prisimindami bendrovės „Ekonovus“ darbą mieste, iš kur ji buvo išprašyta, stoja piestu prieš tokius planus.
Infrastruktūros statybų kompanija HISK užbaigė valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 56,83–72,50 km projektavimo darbus.
Šeštadienį magistraliniame kelyje A1 vairuotojai stebėjo neeilinį įvykį – važiuojamojoje dalyje laisvai bėgiojo jautis, o jį bandė gaudyti šeimininkai.
Ilga automobilių virtinė šio trečiadienio rytą išsirikiavo automagistralėje Kaunas–Vilnius. Viename pagrindinių šalies greitkelių susidūrė net keturiolika transporto priemonių, tarp jų – ir vilkikas. Tą pačią dieną dėl avarijos buvo uždaryta ir magistralės „Via Baltica“ atkarpa. Juodasis ledas parodė savo nagus.
Tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos už 66,7 mln. eurų (su PVM) rekonstruos viena didžiausių šalyje infrastruktūros statybos bendrovių „Kauno tiltai“.
Kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda netrukus prasidės remonto darbai, todėl kelis mėnesius kauniečiai turės geriau planuoti savo maršrutus. Dėl vykdomų darbų bus galima naudotis ne visais išvažiavimais į A1 kelią.
Pirmadienį skaičiau S.Pociaus straipsnį "Žiguliniai anarchijos diegliai" ("Klaipėda", 2022 09 12). Nors dėl keistų pavadinimų ir vis ką nors įžeidžiančios retorikos tikrai nesu didelis šio autoriaus gerbėjas, tačiau man užkliuvo mintis, kad greitkeliuose reikia leistiną greitį padidinti iki 160 km/val.