Vilniaus miesto savivaldybės taryba nutarė komitetuose apsvarstyti sprendimą statomo daugiafunkcio Lazdynų sveikatinimo centro veiklą vykdyti organizuojant operatoriaus atranką koncesijos būdu. Koncesijos (viešojo ir privačiojo sektorių partnerystė) sutartis planuojama ne daugiau kaip 14 metų.
Planuojamas skelbti naujo daugiafunkcio sveikatingumo centro koncesijos konkursas susidūrė su pirmaisiais nesklandumais. Vis dėlto, specialistų teigimu, trukdžiai – laikini ir iki objekto statybų pabaigos šeimininką turėtų pavykti rasti.
Įsibėgėja pasirengimas Klaipėdos daugiafunkcio sveikatingumo centro koncesininko paieškoms. Miesto tarybos komitetų nariai jau svarsto parengtas koncesijos konkurso sąlygas ir konkurso etapus.
Aiškėja, ko miestas tikisi iš būsimo naujo baseino koncesininko. Šeimininkas, kurio paieškas ketinama pradėti jau po kelių savaičių, turės ne tik prižiūrėti statinį, bet ir investuoti į kai kurių erdvių įrengimą.
Seimas leido Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus valdyti koncesininkui. Kiekvieno oro uosto valdymas ir plėtra būtų reguliuojama atskirai, sutartis negalėtų būti sudaroma ar pratęsiama ilgiau nei 25 metams, o koncesijos pabaigoje turtą perimtų valstybė.
Būsimas trijų Lietuvos oro uostų - Vilniaus, Kauno ir Palangos - koncesininkas turės šiek tiek kilstelėti paslaugų kainas, kad turėtų pinigų investicijoms į infrastruktūrą, tačiau tai leis oro uostams plėstis be politinių intervencijų.
Palanga sulaukė dviejų pasiūlymų valdyti pernai baigtą rekonstruoti vasaros estradą.
Savivaldybė „Valstybės žiniose“ pranešė, kad estrados koncesijos konkursui pasiūlymus pateikė Vilniaus „Siemens“ arenos valdytoja bendrovė „Universali arena“ bei su Klaipėdos „Švyturio“ arenos valdytojais susijusi įmonė „Pajūrio infrastruktūra“. Abu dalyviai atitinka išankstinės atrankos reikalavimus ir kviečiami iki vasario 4 dienos pateikti išsamius pasiūlymus.
„Universalią areną“ valdo iš koncerno „Icor“ pasitraukę buvę trys jo akcininkai - Rimantas
Kaune statant Marvelės krovininių laivų prieplauką, Vyriausybė sudarė teisines galimybes pradėti kitą etapą ir ieškoti koncesininko beveik 300 mln. litų vertės prieplaukos infrastruktūros projektui.