Elektromobiliams, mobiliesiems telefonams, saulės baterijoms ir kitai naujų technologijų įrangai gaminti bus reikalingi milžiniški kiekiai įvairių mineralų.
Elektromobilių populiarumas pastaraisiais metais gerina rekordus, nuo tendencijų neatsiliko ir Lietuva. Kokie nauji iššūkiai mūsų šalies transporto rinkos laukia 2024-aisiais?
Savivaldybėms iki 2030 metų numačius įrengti 6 tūkst. elektromobilių įkrovimo stotelių, Lietuvos savivaldybių asociacija teigia pasigendanti aiškumo, kaip tinkamai organizuoti procesą.
„Opel“ vis aukščiau kelia elektromobilumo vėliavą, o 2024-ieji bus ypatingi: pirmą kartą kiekvienas modelis turės savo elektrinę versiją. Pagrindus prieinamiems novatoriškiems automobiliams gaminti Vokietijos bendrovė padėjo prieš 125 metus.
2024-uosius dažnas lietuvis pasitiko vildamasis, kad permainingi ir neramūs praėję metai nepasikartos. Besitęsiantis karas Ukrainoje, kilęs karinis konfliktas Artimuosiuose Rytuose, ekonominis nuosmukis paveikė daugelį gyvenimo sričių. Tuo tarpu transporto rinkai šie sukrėtimai, panašu, – nė motais.
Atšiauroki metų pradžios orai priminė vairuotojams apie jų transporto priemonių silpnąsias vietas. Vienus erzino išsikrovęs akumuliatorius, kitus iš eismo eliminavo prišalusi degalų arba stabdžių sistema. Tačiau didžiausiu iššūkiu žiemos šalčiai tapo elektromobilių savininkams.
Miesto taryba pritarė sprendimui atnaujinti savivaldybės tarnybinių automobilių parką. Numatyta, kad iš biudžeto bus skiriama lėšų ir keliems elektromobiliams nuomoti.