Reklamos apimtys žiniasklaidoje pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, augo 15 proc., labiausiai augimą lėmė televizijos ir interneto reklama, rodo „Kantar“ reklamos monitoringo duomenys.
Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus valdanti įmonė Lietuvos oro uostai (LTOU) pernai gavo 44,7 mln. eurų pajamų – 54 proc. daugiau nei 2021 metais, jos pelnas siekė beveik 3,2 mln. eurų. 2021 metais ji patyrė 703 tūkst. eurų nuostolį.
Vidutinių valandos darbo sąnaudų augimas ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį Lietuvoje buvo vienas didžiausių Europos Sąjungos (ES) šalyse, skelbia Eurostatas.
Europos Centriniam Bankui (ECB) toliau didinant bazines palūkanų normas bei kartu augant Europos tarpbankinių palūkanų normai („Euribor“), Lietuvos banko vadovas sako, kad šiemet būsto kainos vis dar augs, tačiau augimas turėtų būti mažesnis nei 20 proc.
Išankstinei metinei infliacijai sausį sumažėjus iki 18,4 proc., ji toliau mažės, o vasarį gali būti mėnesio defliacija, prognozuoja ekonomistai. Vis dėlto kiti sako, jog didesnio infliacijos kritimo reikėtų tikėtis nuo vasaros vidurio, nes įtempta padėtis pasaulio rinkose kurį laiką gali palaikyti didesnį tiek metinės, tiek mėnesio infliacijos lygį.
Lietuvos bankas (LB) gerina šių metų bendrojo vidaus produkto (BVP) augimo prognozę iki 2,5 proc. – rugsėjį prognozuota, kad šalies ekonomika augs 2,1 procento.
Premjerei pareiškus, kad siūlydama antiinfliacines priemones Vyriausybė vadovausis ne Lietuvos banko, o Finansų ministerijos šių metų ekonomikos augimo prognozėmis, finansų ministrė Gintarė Skaistė sako, kad ministerijos scenarijus bus panašus – ekonomikos augimas šiemet turėtų išlikti, tačiau dėl karo Ukrainoje poveikio jis bus mažesnis nei prognozuota anksčiau, o infliacija augs labiau nei buvo numatyta.
Pramonės produkcijos gamyba ir pardavimai Lietuvoje per šių metų šešis mėnesius, palyginti su praėjusių metų sausiu–birželiu, palyginamosiomis kainomis išaugo 17,8 proc. iki 12,6 mlrd. eurų. Nepašalinus darbo dienų skaičiaus įtakos, metinis pramonės augimas siekė 16,9 procento.
Nepaisant COVID-19 pandemijos iššūkių, praėję metai buvo palyginti sėkmingi mažmeninės prekybos maisto produktais sektoriui – didesnė dalis įmonių sugebėjo auginti savo apyvartą, o pelningai dirbti pavyko 3 iš 4 sektoriaus įmonių. Panašios tendencijos fiksuotos tiek tarp didžiųjų sektoriaus žaidėjų, tiek tarp vidutinio dydžio, tiek ir tarp smulkiųjų prekybininkų, rodo Registrų centro atlikta mažmeninės prekybos maisto produktais sektoriaus įmonių pateiktų 2020 metų finansinių ataskaitų analizė.