Lietuvoje prasidėjo motociklininkų sezonas, trunkantis vos pusę metų. Dažnam po žiemos pertraukos reikia prisiminti ne tik savo prisnūdusius įgūdžius vėl lipant ant plieninio žirgo, bet ir pasirūpinti, kad šis tinkamai veiktų.
Kad reikia keisti automobilio variklio tepalus periodiškai, žino kiekvienas, tačiau specialistai pastebi, jog, nepaisant vis didėjančio automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis pasirinkimo, vairuotojai vis dar neišsiugdo įpročio pasirūpinti ir jų alyvos keitimu, nors tai – bene dažniausia gedimų priežastis.
Antradienį, prieš pietus, Priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba gavo pranešimą apie incidentą „Orion Globa Pet“ gamykloje. Pirminiais duomenimis, gaisras gamykloje nekilo, tačiau pastebėjus iš įrenginių besisunkiančią alyvą, kviesti ugniagesiai.
Variklio alyvų gama, kaip ir patys automobiliai, nuolat sudėtingėja, nes daugėja transporto priemonių gamintojų sukurtų unikalių specifikacijų ir taip susidaro atotrūkis tarp universalių produktų ir gamintojų naudojamų specialiųjų alyvų. Kaip išvengti variklio remonto išlaidų dėl netinkamai pasirinktos alyvos?
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) Klaipėdos valdybos Jūros aplinkos apsaugos inspekcija iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto dispečerinės trečiadienį gavo pranešimą apie taršą iš laivų Klaipėdos uosto teritorijoje.
Panaudotas tepalas yra stipriai užterštas įvairiais metalais ir kitomis cheminėmis medžiagomis, todėl jį būtina saugiai perdirbti. Skaičiuojama, kad kasmet vien Europos Sąjungos (ES) šalyse susidaro apie 3 mln. tonų alyvos atliekų. Kaip sumažinti nesaugų ir nelegalų alyvos deginimą?
Retas savininkas susimąsto apie tai, kad jo turima transporto priemonė – potencialiai pavojingų atliekų šaltinis. Dėl šios priežasties pavojingosios automobilinės atliekos ar netgi visas eksploatuoti netinkamas automobilis kartais nesulaukia atitinkamo žmonių dėmesio.