Siekiant kontroliuoti naujos itin greitai plintančios koronaviruso atmainos plitimą, namo grįžusiems vilkikų vairuotojams bus rekomenduojama bent parą, kol gaus neigiamą testo rezultatą, neturėti kontaktų su šeima.
Jungtinei Karalystei sausio 1 dieną palikus Europos Sąjungos (ES) bendrąją rinką, nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos prezidentas Romas Austinskas sako, kad šioje šalyje dirbantys vežėjai patiria nesklandumų.
Šie metai pakasė galingų minų Lietuvos ekonomikai. Skaudžių smūgių patyrė ir jos varikliu vadintas šalies transporto sektorius bei su juo glaudžiai susijusios sritys. Koronaviruso pandemija, nauji mokesčiai ir apribojimai – 2020-ieji smogė iš peties. O kokie bus 2021-ieji?
Vasaros pabaigoje įsigaliojus daliai vežėjų veiklą Europos Sąjungos (ES) rinkoje reglamentuojančio Mobilumo paketo nuostatų, draudžiančių poilsį vilkikų kabinose, vairuotojams tenka rizikuoti ir šį reikalavimą pažeisti.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Romas Austinskas sako, kad Baltarusijos pasienio pareigūnai akyliau sieną su Lietuva kertančius automobilius tikrina jau porą dienų, rentgeno aparatu peršviečia krovinius.
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ siekia renkamiems vadovams taikyti aukštesnius skaidrumo standartus. „Manau, ateis laikas, kai nepriekaištingos reputacijos reikalavimai bus keliami visiems „Linavos“ nariams be išimties, tačiau pradėti reikia nuo viršaus – prezidiumo narių. Verslui šiandien taikomi tvarumo, atsakomybės, sąžiningumo reikalavimai. To negali nepaisyti ir „Linava“, – sako „Linavos“ prezidentas Romas Austinskas.
Vyriausybei siekiant didinti komandiruojamų darbuotojų darbo užmokesčio koeficientą, Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kreipėsi į Lietuvos bankų asociaciją (LBA) su prašymu užtikrinti sklandų lizinguojamo turto perkėlimą iš Lietuvos į kitas šalis.
Šalies transporto sektorių užgriuvo netikėti rūpesčiai. Europos Parlamentas pasiūlė diskriminacinį mūsų vežėjams "Judumo paketą", tuo pat metu Trišalei tarybai svarstyti pateiktas vairuotojų atlyginimų koeficientų didinimas taip pat mažins įmonių konkurencingumą. Vežėjai net prakalbo apie galimą verslų iškėlimą į Lenkiją.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ vadovu trečiadienį kongrese išrinktas įmonės „Autopaslauga“ savininkas ir vadovas Romas Austinskas.
Vien žinia, kad vežėjai ketina steigti savo draudimo bendrovę, supurtė draudimo rinką ir sustabdė draudimo kainų augimą. "Draudikai stabilizavo kainas, nebedidina jų, neaudrina vežėjų, nes jaučia "Linavos" konkurentą, kuris žada ateiti į rinką", – pastebi vežėjai.