Tęsiantis Viktorijos Siegel-Suodaitės ir Lauryno Suodaičio šeimos dramai, išaugusiu sekėjų būriu instagrame šeštadienį pasidžiaugė buvęs nuomonės formuotojos sužadėtinis ir dukros tėvas Danielius Bunkus.
Praėjus Velykoms Viktorija Siegel-Suodaitė sugrįžo į socialinius tinklus. Nuomonės formuotoja antradienio vakarą pirmą kartą po konflikto su vyru Laurynu Suodaičiu pasirodė sekėjams instagramo istorijose.
„Trys patarimai, ko negalima daryti, kai skauda galvą. Pirma – netrankyti galvos, antra – klausytis ramios muzikos, trečia – na, ką darysi, jei skauda, reikia tiesiog kaip nors tą dieną pragyventi“, – socialiniuose tinkluose žarstė patarimus žaibiškai išpopuliarėjęs panevėžietis. Staiga virtualioje erdvėje žvaigžde tapusį Justą Pečeliūną pakalbino ir LNK žurnalistė.
Realybės šou žvaigždė Kylie Jenner tapo pirmąja moterimi, kurios sekėjų skaičius instagrame viršijo 300 mln. Sėkmingą verslininkę ir Kardashianų klano atstovę seka 301 mln. instagramo vartotojų.
Šiaip jau retokai gilinuosi į internetinius garsenybių pasikandžiojimus, bet pro akis neprasprūdo vienas užsienio žvaigždučių konfliktas. Sutrumpinant ilgą istoriją, jau kurį laiką Kardashianų klano moterys ir keletas kitų muzikinės scenos žvaigždžių reklamuoja lieknėti skirtus produktus. Žinoma, demonstruodamos plokščius pilvukus patogiai užmiršta nurodyti šalutinį tų prekių poveikį – nuo skrandžio skausmų iki viduriavimo. Pastebėti neteisybę netruko aktorė ir aktyvistė Jameela Jamil, kuri, pati ilgus metus kentusi nuo valgymo sutrikimų, sukūrė visą kampaniją, pašiepiančią tokio tipo reklamą ir ja užsiimančias influenceres.