Įsigaliojus Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimais, kelios gatvės Vilniuje tapo dviračių gatvėmis: šia transporto priemone bus leidžiama važiuoti per visą gatvės plotą, o automobilių eismas bus ribojamas iki 30 km/val.
Trečiadienį šalyje įsigalioja Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, leisiantys savivaldybėms kurti dviračių gatves, išskirti A ir A+ eismo juostas, įrengti atskirus šviesoforus maršrutiniam transportui.
Kitos savaitės viduryje įsigaliojantys Kelių eismo taisyklių (KET) pokyčiai atveria daugiau reguliavimo galimybių savivaldybėms, tačiau bent didieji šalies miestai naudotis visomis naujovėmis neskuba.
Vasara vairuotojus pasitiks naujovėmis. Keičiasi kai kurios Kelių eismo taisyklės (KET), miestuose numatoma įrengti dviračių gatves, kuriose automobilių greitis bus sumažintas iki 30 km/val. Be to, atsiras ir naujų kelio ženklų, tarp kurių – draudžiantis elektrinių paspirtukų eismą. Sostinės valdžia drausti važiuoti elektriniais paspirtukais neskubės, tačiau užsimena, kad jau ieško būdų, kaip apriboti gatvėmis skraidančių paspirtukų vairuotojų greitį, praneša LNK.
Vyriausybė trečiadienį patvirtino Kelių eismo taisyklių pakeitimo pakeitimus, kitąmet leisiančius skirti atskiras gatves dviračių eismui, ženklais riboti elektrinių paspirtukų eismą.
Vilniaus savivaldybė siūlo Susisiekimo ministerijai Kelių eismo taisyklėse įteisinti žymėjimą, leidžiantį įvesti vadinamąsias dviračių gatves, kur eismo pirmenybė būtų teikiama šiam transportui.