Quantcast

Į eismo įvykį patekusi finansų viceministrė – apie spragą keliuose: kiek dar reikės išlieti kraujo?

  • Teksto dydis:

Antradienio rytą sostinės centre įvyko dviračio ir automobilio avarija. Paaiškėjo, kad eismo įvykio metu nukentėjusi moteris – finansų viceministrė Rūta Bilkštytė.

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vedėja Julija Samorokovskaja portalo žurnalistus informavo, kad pranešimas apie eismo įvykį Gedimino prospekte gautas 9.48 val.

„Praeivis pranešė, kad gatvėje taksi automobilis „Toyota“ sustojo išlaipinti keleivį. 40 metų moteris, važiavusi dviračiu, atsitrenkė į stovintį automobilį“, – situaciją komentavo policijos atstovė.

Labai dažnai automobiliai „minutei“ sustoja ant dviračių tako, tuomet tenka gana rizikingai lenkti ir laviruoti tarp automobilių.

Į įvykio vietą skubėjo ir greitosios medicinos pagalbos medikai. Dviračiu važiavusiai moteriai nustatyta kojos trauma.

Nors policijos atstovė įvardyti nukentėjusios vardo ir pavardės negalėjo, tačiau finansų viceministrė R. Bilkštytė socialiniame tinkle „Facebook“ situaciją aprašė pati.

„Turiu svajonę... Pakeliui į ligoninę. Kada dviratininkai Lietuvoje bus pripažįstami eismo dalyviais kaip Olandijoje, t. y., visada turėtų pirmenybę prieš automobilius. Kiekvieną dieną važiuoju į darbą į ministeriją Gedimino prospektu. Dviračių taku. Labai dažnai automobiliai „minutei“ sustoja ant dviračių tako, tuomet tenka gana rizikingai lenkti ir laviruoti tarp automobilių. Ir tai Vilniaus cente, gatvėje, kur plačiai atžymėtas dviračių takas. Kitose gatvėse, pavyzdžiui, Pylimo, Jogailos, važiuodama dviračiu ne kartą buvau „užspausta“ troleibusų  ar autobusų – vairuotojai piktai į mane žiūrėdavo kaip į liaudies priešą...“ – socialiniame tinkle rašė R. Bilkštytė.

Feisbuko nuotr.

„Šiandien jų (vairuotojų) prakeiksmas pasiekė mane. Triaviali situacija: važiuoju prospektu (dviračiu taku), prieš mane staigiai sustoja automobilis ir atsidaro keleivio durelės tiesiai prieš nosį (prieš ratą) ir babaach! Lekiu ant šono su visu dviračiu! Kiek reikės dviratininkų išlieto kraujo, kad policininkai realiai pastebėtų automobilius, blokuojančius dviračių takus? Kiek reikės kraujo žalesniam transportui? Tikiu, kad tam reikia geresnės infrastruktūros dviratininkams, kas tikrai pastaruoju metu gerėja. Bet infrastruktūra nepadės, jei nebus kultūros. Vis dar svajoju“, – mintis dėstė finansų viceministrė.


Šiame straipsnyje: avarija LTRūta Bilkštytėnukentėjo finansų viceministrėdviračio avarijaLNK1

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galima

Galima portretas
būtų gerbti dviratininkus ir paspirtukininkus, jeigu jie bent kiek laikytųsi kelių eismo taisyklių - pvz. Laisvės alėjoje matydami automobilį arba pėsčiąjį iš dešinės jį praleistų- deja....

Orakulas

Orakulas portretas
Bet kad pėstieji jau nebeturi jokių teisių prieš dviratininkus ir paspirtukininkus. H. Manto gatvės vienoje pusėje buvęs dviračių takas seniai panaikintas, tačiau ten laksto visi, kas netingi. Kitoje gatvės pusėje, nors ten tako ir niekad nebuvo - analogiška istorija. Įdomu tai, kad paralelėse Šimkaus ir Šaulių gatvėse praktiškai nėra automobilių judėjimo, gatvės paverstos parkingais. Ten gi šitie ratuotieji be jokio pavojaus galėtų judėti važiuojamąja gatvės dalimi kokiu tik nori greičiu, o jei turėtų interesų H. Manto gatvėje, galėtų ją bet kuriame taške pasiekti, pasinaudoję kertančių gatvių tinklu. Ir nereikia čia pirštais rodyti į Amsterdamą ar Skandinaviją. Nors kartą ten apsilankę, nesunkiai gali įvertinti tų šalių dviratininkų ir paspirtukininkų mentalitetą. Deja, ne mūsų naudai. Ir apskritai siūlyčiau H. Manto gatvės šaligatviais nuo Biržos tilto iki Lietuvininkų aikštės kategoriškai uždrausti bet kokį "ratuotą" judėjimą, išskyrus neįgaliųjų ir vaikų vežimėlius.

40

40 portretas
Dėl 40-metės tai kiek suklydo :)
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių