Quantcast

Bendrovė nubausta už reklamą su religine simbolika

  • Teksto dydis:

Vilniaus apygardos administracinis teismas nusprendė, kad reklamą su religine simbolika paskelbusi bendrovė pažeidė įstatymą ir turi būti nubausta.

"Reklamoje vaizduoti asmenys ir simboliai nėra tik autoriaus vaizduotės sukurti personažai, reklamoje pasitelkiama religinė simbolika, naudojami atskiri elementai, jų santykis ir bendra visuma sudaro pagrįstą pagrindą teigti egzistuojant tiesioginę aliuziją į minėtus religijos objektus", - rašoma antradienio teismo pranešime.

Reklamoje į drabužių kolekcijos pristatymą buvo vaizduojami personažai, primenantys Jėzų ir Mariją, ant jų buvo užrašai "Jėzau Marija, kuo čia apsirengę?".

Teismas atmetė bendrovės "Sekmadienis" skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, kuri įmonei už Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimą skyrė 2 tūkst. litų baudą.

Įmonė teismą tikino, kad reklamoje vaizduojami vaikinas ir mergina nėra ir negali būti tapatinami su Jėzumi ir Marija, o reklamoje naudojami žodžiai "Jėzau", "Marija" ir "Jėzau Marija" yra ne kas kita, o "emociniai įterpiniai".

Tačiau teismas šiuos argumentus atmetė, ir teigė, kad reklama "iškraipo religinio simbolio, kuris yra gerbiamas religinėje bendruomenėje, pagrindinį tikslą – kreipimąsi į dievybę ar šventumą".

Šis Vilniaus apygardos administracinio teismo sprendimas per 14 dienų nuo paskelbimo dienos gali būti skundžiamas apeliacine tvarka Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.


Šiame straipsnyje: religijabendrovėteismas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių