Quantcast

„Vilnius veža“ įvykdo tik vieną iš trijų vilniečių užsakymų

Sostinės savivaldybės taksi įmonė „Vilnius veža“ kol kas spėja sureaguoti tik į kas trečią vilniečių iškvietimą. Tik 14 darbuotojų turinti įmonė kol kas dažniausiai atsiprašinėja skambinančių klientų.

Savivaldybės taksi įmonės automobilį gali išsikviesti tik vidurdienį – ryte ir po darbo telefono numeris 1450 dažniausiai užimtas. Net jei operatorė ir atsiliepia, dažniausiai tenka išgirsti tokius žodžius: „Palaukite, bet labai abejoju, ar pavyks iškviesti... Ne, atleiskite, neturime automobilių. Bandykite kitą kartą“.

Kaip teigė į redakciją skambinę vilniečiai, kai kuriomis dienomis net ir skambinant po keliolika kartų tuo pačiu numeriu išsikviesti taksi nepavyko.

„Nežinau, ar verta buvo pradėti tokią veiklą, investuoti, jei naudos kol kas praktiškai nėra. Gal geriau tuomet derėjo tinkamai pasiruošti šiam projektui, o tik tuomet startuoti. Dabartinėmis sąlygomis vardą galima ir susigadinti“, - sakė portalo skaitytoja.

Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ sukurta dispečerinė per tris savaites sulaukė apie 1800 klientų skambučių, tačiau 14 taksi vairuotojų įvykdė tik vos daugiau kaip 600 užsakymų.

Savivaldybė keleivius veža už fiksuotą 1,80 Lt/km. tarifą, taip pat skaičiuojamas 2 litų įsėdimo mokestis.


Šiame straipsnyje: Vilnius vežataksisavivaldybė

NAUJAUSI KOMENTARAI

vilnietis

vilnietis portretas
Nesuprantu - kaip "Vilnius veza". Vilnius juk miestas, vezti gali automobilis. kazkokia nesamone - is didelio rasto iseina is krasto.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių