- Milena Andrukaitytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
-
Vilnius – Europos „G taškas“: kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį
Vilniaus miesto savivaldybė ketvirtadienį pradeda turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“.
Vilniaus kaip „G taško“ reklama dar iki oficialios kampanijos pradžios sulaukė per 900 publikacijų užsienyje, sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės, kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį: „Nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Dar prieš kampanijos startą, šiam rytui mes turėjome 937 publikacijas užsienio žiniasklaidoje“.
Kaip teigė vadovė, apie Vilniui skirtą kampaniją pranešė didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“, televizijos reportažą ketvirtadienį išleidžia naujienų agentūra „Reuters“.
Anot I. Romanovskienės, dauguma publikacijų yra neutralios, pristatančios kampaniją bei jos sukeltas reakcijas. Atliekamo monitoringo metu penkios iš daugiau kaip 900 publikacijų, buvusių šį rytą, įvertintos kaip neigiamos.
„Mes ne tik fiksuojame publikacijų skaičių, bet turime ir monitoringo įrankį, kuris suskirsto į neutralią, negatyvią ir pozityvią. Mes stebime, ir neigiamai buvo įvertintos penkios“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė.
Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“
Turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“, Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ketvirtadienį.
Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigia, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.
Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta.
„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi pamilsta mūsų miestą. (...) Kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.
Lietuvoje kelerius metus gyvenantis „Atomic Garden“ kūrybos vadovas eksperto Antonio Bechtle stebėjosi, kad kampanija sulaukė priekaištų, esą ji seksistinė ir panašiai.
„Aš girdėjau sakant, kad tai seksistinė reklama. Akivaizdu, tie žmonės nemato skirtumo tarp seksistinio ir seksualaus. Seksualumo komponentas jokiu būdu nereiškia seksizmo, kuris yra agresija, diskriminacija. Ši kampanija neturi nieko bendro su diskriminacija“, – kalbėjo A. Bechtle.
„Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“. Aš užsienietis, bet tai labai skamba kaip Sovietų sąjunga“, – sakė A. Bechtle.
Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete, skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.
Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.
Reklamos kampanija vyks vieną mėnesį. Jos metu 18–35 metų vartotojams socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje bus rodomi reklamos skydeliai ir vaizdo klipai, kurie ves į tinklapį www.vilniusgspot.com.
Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.
Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.
Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Netrukus gimdysianti A. Zuokė: nesitikėjome, kad pavyks taip greitai8
Augusta Zuokė – smuikininkė, NIKO ansamblio koncertmeisterė ir Artūro Zuoko žmona – jau greitai taps mama. Šeima netrukus susilauks pirmojo bendro kūdikio – namus papildys mergytė. ...
-
Su G. Kirkilu atsisveikina buvę kolegos ir politiniai oponentai: jis buvo valstybės žmogus24
Vilniuje atsisveikinti su mirusiu buvusiu Ministru pirmininku Gediminu Kirkilu renkasi kolegos ir politiniai oponentai. ...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
Ruošimasis ekstremalioms situacijoms: kalta ne tik pasenusi įranga2
Kovo pabaigoje dalis vilniečių turėjo gauti įspėjamuosius pranešimus apie Panerių gatvėje kilusį didžiulį gaisrą automobilių laužyne. Tačiau socialiniuose tinkluose kilo sostinės gyventojų pasipiktinimas: dalis negirdėjo sirenų ir nesu...
-
Pokyčių gatvėje Fabijoniškėse – žalioji bendruomenės diena1
Balandžio 25 dieną, nuo 17 val. Vilniaus miesto savivaldybė kviečia Salomėjos Nėries ir aplinkinių gatvių gyventojus ir kitus vilniečius į bendruomenės šventę. ...
-
Vilniuje atsisveikinama su buvusiu Lietuvos premjeru G. Kirkilu40
Antradienį nuo vidurdienio sostinėje galima atsisveikinti su savaitgalį mirusiu buvusiu premjeru Gediminu Kirkilu. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...
-
Protesto akcijoje susirinkusieji solidarizavosi su M. Simanynu: „Trupink žiedus, o ne žandikaulius“7
Pirmadienį Nepriklausomybės aikštėje kelios dešimtys žmonių susirinko į protesto akciją, skirtą solidarizuotis su už prekyba kanapių produktais nuteistu Martynu Simanynu. ...
-
Vilniaus savivaldybės atstovas: šildymu turėtų pasirūpinti ir gyventojai4
Pirmadienį Vilniaus miestui pasekus kitų savivaldybių pavyzdžiu ir atnaujinus šildymo sezoną, sostinės savivaldybės atstovas sako, kad patys gyventojai turėtų spręsti, kada pradėti ar nutraukti šilumos tiekimą. ...
-
A. Avulis: nežinau, kaip pastatyti Nacionalinį stadioną už mažesnę kainą17
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako ir po Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) pastabų vis dar tikintis, kad dėl projekto galima rasti susitarimą. Tačiau jis tikino jau pa...