Quantcast

Vilniuje buvo sutrikusi atsiskaitymo banko kortelėmis sistema

Prekybos tinklas „Maxima“ ir „Lukoil Baltija“ degalinės, kuriose pirmadienį daugiau nei šešias valandas nebuvo galima atsiskaityti banko kortelėmis, skaičiuoja nuostolius ir sprendžia, ar bus kreipiamasi į kaltininkus dėl jų atlyginimo.

Pasak „Maximos“ atstovės spaudai Renatos Saulytės, kad pirkėjai negali atsiskaityti kai kuriomis banko kortelėmis pastebėta apie 8 val.

Tai nebuvo masinis reiškinys, vienose parduotuvėse kasos aparatai ignoruodavo vieno banko korteles, kitose - kitas. Vis dėlto pastebėta, kad dažniausiai nebuvo galima atsiskaityti „Swedbanko“ kortelėmis.

„Tai nebuvo mūsų gedimas, tai tarpininkų, kurie prižiūri, kad atsiskaitymai tarp įmonių ir bankų vyktų sklandžiai problema“, - sakė R.Saulytė.

„Maxima“ atstovės spaudai teigimu, koks įvyko gedimas, jiems, už banko kortelių aptarnavimą atsakingos bendrovės „Elektroninės mokėjimo sistemos“ atstovai nepaaiškino. Tai turėtų būti padaryta vėliau.

Gedimas sistemoje buvo sutaisytas apie 14.20 val. Parduotuvių tinklas vėl grįžo prie normalaus darbo tempo. „Mums buvo nemalonu, kad taip įvyko, pardavėjos turėjo daug nemalonumų, nes negalėdamas atsiskaityti už pirkinius, ne vienas žmogus supyko. Pardavėjoms teko aiškinti, kad tai ne jų kaltė ir atsiprašinėjo“, - kalbėjo R.Saulytė.

Dabar „Maxima“ skaičiuoja kokius nuostolius galėjo patirti dėl atsiskaitymo sutrikimo. Kai bus aiškios sumos, teisininkai spręs, ar kreiptis į „Elektronines mokėjimo sistemas“ dėl nuostolių atlyginimo.

Nuostolius skaičiuoja ir bendrovė „Lukoil Baltija“, kurios degalinėse kortelėmis nebuvo galima atsiskaityti nuo 8 iki 14.30 val.

„Mes jokio oficialaus atsakymo, koks buvo gedimas ir kodėl nebuvo galima atsiskaityti banko kortelėmis iš tarpininkų negavome. Skaičiuojame nuostolius ir tada spręsime, ką toliau daryti“, - sakė šios bendrovės atstovė spaudai Karolina Kažukauskaitė.

Ji neatmetė galimybės, kad atlyginti nuotolius bus paprašyta iš „Elektroninių mokėjimo sistemų“. „Svarstysime tokią galimybę“, - teigė „Lukoil Baltija“ atstovė.

Ryte atsiskaityti mokėjimo kortelėmis nebuvo galima ir „Eurovaistinėse“. Tačiau tai truko trumpai ir vaistinių tinklo vadovai, šio įvykio nesureikšmina.

Koks buvo gedimas „Elektroninių mokėjimo sistemų“ direktorius Giedrius Skliutas paaiškinti negalėjo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių