Quantcast

Vilniečius vežios ir savivaldybės taksi (atnaujinta)

Penktadienį Vilniaus savivaldybėje įsteigta taksi vairuotojų asociacija, kuri, kaip teigiama, vienys visus legaliai keleivius vežančius taksistus.

Savivaldybės taksi jau įsidarbino 25 vairuotojai, o dar 37 parašė prašymus tapti naujos įmonės nariais.

Nustatyti keleivių vežimo tarifai: 1,80 Lt už kilometrą, įsėdimo mokestis - 2 Lt, prastova - 30 Lt už valandą.

Išsikviesti taksi bus galima trumpuoju numeriu 1450.

Į savivaldybę penktadienį susirinko bemaž šimtas taksi vairuotojų. Daugeliui jų neįtiko miesto sprendimas už kiekvieną iškvietimą į miesto biudžetą sumokėti po 2 litų.

„O už ką mes mokame? Sakote, kad užsidirbti nenorite, tačiau pinigus iš mūsų vis tiek lupate. Įsivaizduokite situaciją, kai mus iškviečia, tačiau klientas taip ir neišeina. Ar bent įsivaizduojate, kiek tokių atvejų būna? Už ką tuomet turime susimokėti“, - klausimą, į kurį atsakymo kol kas G.Bliuvas neturėjo, uždavė vienas iš taksistų.

Panašių klausimų, apie kuriuos savivaldybės specialistai, kaip teigia taksistai, kol kas nepagalvojo, buvo ir daugiau.

„Sumokame jums 2 litus, o klientas važiuoja tik kokį kilometrą. Kiek mes uždirbame tokiu atveju?“, - klausė taksistai.

Vienu metu klausimų tarybos posėdžių salėje buvo tiek, kad susikalbėti tapo praktiškai neįmanoma. Vicemerui R.Adomavičiui teko raminti įsismarkavusius vairuotojus.

Tiesa, kai kurie taksistų priekaištai miesto  valdininkams veikiausiai sukėlė tik juoką. Pavyzdžiui, vienas jų klausė, kaip tokią taksi kainą susimokės pasivažinėti panorusi 80 metų močiutė, kitam parūpo paslaugas padaryti tokias pigias, kad jomis galėtų naudotis kone kiekvienas miesto bedarbis.

Klausimų buvo tiek, kad atsakyti valdininkai spėjo vis į vieną kitą. G. Bliuvas sunervino taksistus užsiminęs, kad norėdama sukurti darbo vietą savivaldybė taip pat turi šiek tiek uždirbti miesto biudžetui.

Diskutuojant taip pat paaiškėjo, kad vairuotojai galės dirbti su bet kokio amžiaus automobiliais, privalomai tikrinsis blaivumą.

Tiesa, vėliau pati savivaldybė ketina pirkti maždaug šimtą naujų automobilių, kuriais taip pat galės naudotis prie miesto įmonės prisijungsiantys vairuotojai.

Vairuotojai taip pat galės dirbti ir kitose taksi įmonėse, tačiau pagal sutartį pirmiausiai turės vykti į per miesto dispečerinę gautą kliento iškvietimą.

Įsismarkavę vairuotojai, atrodo, viską norėjo gauti iš karto, lengvai ir nemokamai.

Prie Vilniaus miesto savivaldybės skambučių centro prisijungę taksi vairuotojai turės dirbti naudodamiesi GPS (visuotine padėties nustatymo) sistema. GPS daviklį naujos asociacijos nariams Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ išduos nemokamai. Asociacijai nepriklausantys, tačiau prie savivaldybės skambučių centro prisijungę taksi vairuotojai įrangą, pasirašę bendradarbiavimo sutartį su įmone „Susisiekimo paslaugos“, galės išsinuomoti.

GPS įranga lengva naudotis, ji tiesiog prijungiama prie automobilyje esančio maitinimo lizdo. GPS įranga fiksuos tris parametrus: kai taksi važiuoja laisvas, kai važiuoja pas klientą ir kai važiuoja su klientu. GPS atmintyje bus saugomi pusmečio duomenys, todėl, jeigu bus nusiskundimų iš keleivių, duomenis galima bus patikrinti – kada keleivis įsėdo, kiek kilometrų važiavo ir kiek turėjo sumokėti.


Šiame straipsnyje: Savivaldybės taksitaksi

NAUJAUSI KOMENTARAI

p

p portretas
Lai pasiziuri kiek tos masinos atlaikys ir is ko algas mokes jei saziningai pagal darbo kodeksa dirbs ar tas 1.8 pasiteisins, o kaip del uzimtu vietu prie aerouosto ir panasiu vietu?

Klausimas

Klausimas portretas
o is Vilniaus I Kauna man reikes taksi,kiek kainuotu? Turbut tuscias nevaziuotu is Kauno atgal,prasytu susimoketi,ar is vis vaziuotu?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių