Quantcast

Vilniaus savivaldybė atnaujina kontaktinį gyventojų aptarnavimą

Švelnėjant karantino reikalavimams, savivaldybės, valstybinės įstaigos nuo pirmadienio atnaujina gyventojų aptarnavimą įprastiniu būdu, juos priimant savo patalpose.

Apie atnaujinamą gyventojų priėmimą pirmadienį pranešė Vilniaus ir Klaipėdos savivaldybės – taip šie didmiesčiai jungiasi prie Kauno, jau prieš dvi savaites atnaujinusio tiesioginį lankytojų aptarnavimą.

Duris klientams atveria ir „Sodra“, Valstybinės ligonių kasos bei kitos valstybinės ir savivaldybių įstaigos.

Didmiesčių savivaldybės nurodo, kad atvykusiems yra matuojama temperatūra, į pastatą nebus įleidžiami karščiuojantys ar infekcijos požymių turintys asmenys. Visi atvykusieji privalo dėvėti kaukes, laikytis 2 metrų atstumo, dezinfekuoti rankas, o vieno kliento aptarnavimo laikas negalės trukti ilgiau nei 15 minučių.

Vilniaus savivaldybė BNS informavo, kad nuo pirmadienio pradeda priimti lankytojus pastate Konstitucijos prospekte bei padaliniuose – Civilinės metrikacijos, Archyvo ir Socialinių išmokų skyriuose bei seniūnijose.

„Svarbu pažymėti, kad kol kas klientai bus aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją telefonu ir tik tais klausimais, kurių asmuo dėl objektyvių priežasčių negali išspręsti nuotoliniu būdu“, – atsakyme BNS nurodė savivaldybė.

Nuotoliniu būdu – telefonu, el. paštu, vaizdo ir garso pokalbių programėlėmis, per karantiną teikiama apie 250 įvairių paslaugų ir šiam būdui prioritetas bus teikiamas ir toliau.

Lietuvoje kovo viduryje įvestas karantinas pratęstas iki birželio 16 dienos, tačiau numatyta daugiau atlaisvinimų įstaigų darbui, renginiams, verslui bei atvykimui iš užsienio.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Irena

Irena portretas
Dėja bet dauguma senjoru nelabai moka nauduotis internetu apietai nepagalvuota
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių