Quantcast

Vežėjai jau regi bankrotą

Sostinės savivaldybei įsikišus į maršrutinių taksi transporto sistemą, įmonės atsidūrė ant bankroto slenksčio. Vežėjai sako jau atleidę kelias dešimtis darbuotojų, netrukus pradės išparduoti transportą.

Vilniaus maršrutinių taksi vežėjai pastarosiomis dienomis sprendžia, ką daryti su vis daugiau nuostolių nešančiu verslu. Savivaldybei iš vežėjų atėmus pačius pelningiausius maršrutus, vežėjai sako iš karto pajutę didžiulius finansinius nuostolius.

Bene labiausiai savivaldybės reformos smogė didžiausiai miesto maršrutinių taksi transporto įmonei "Transrevis".

"Transrevio" vadovas Vladas Dapkus dienraščiui "Vilniaus diena" sakė, kad įmonė jau atsisakė 30 darbuotojų paslaugų, o atleidimų netrukus gali būti ir dar daugiau.

"Turėjome 140 darbuotojų, dabar liko maždaug 110. Vėliau gali tekti ir daugiau atleisti. Netrukus tikriausiai reikės galvoti ir apie autobusus, manau, kad išparduosim. Kai tokia situacija, tikriausiai teks trauktis iš viso", – sakė V.Dapkus.

Jis užsiminė, kad toliau kenčiant nuo savivaldybės politikos mieste gali iš viso nebelikti privataus maršrutinio transporto.

"Jei taip bus ir toliau, šio verslo teks atsisakyti ne tik mums, bet ir kitoms firmoms. Miesto valdžia aiškiai nenori, kad kas nors konkuruotų su autobusais ir troleibusais", – kalbėjo V.Dapkus.

Vilniaus vežėjai dienraščiui atskleidė planavę ir streikuoti, tačiau persigalvojo ir kapituliuoja.

"Nebematome prasmės streikuoti. Jei savivaldybei tokio transporto nereikia, nieko nepasieksime. Gyventojai ir taip labai aiškiai parodė savo nepasitenkinimą", – sakė "Transrevio" vadovas V.Dapkus.

Jam pritarė ir Vilniaus vežėjų asociacijos vadovas Saulius Matulionis. Anot jo, streikas buvo planuotas.

"Savivaldybė leidimą išduoda, tačiau mes patys pasitarėme su teisininkais ir nusprendėme streiko nesiimti", – sakė S.Matulionis.

Primename, kad Vilniuje nuo kovo 1 d. pasikeitė 62-as, 4-as ir 2-as mikroautobusų maršrutai. Jie keitėsi esą dėl to, kad mikroautobusai, kursuojantys Konstitucijos, Kalvarijų gatvėmis, Žaliuoju tiltu iki centro, savo maršrutais per daug apkrauna minimas gatves.

Dėl šių pakitimų sostinėje kilo gyventojų pasipiktinimas. Jie miesto vadovus užvertė klausimais dėl panaikintų maršrutų, nes iš gyventojų buvo atimta galimybė nepersėdus pasiekti savo darbo vietą.

Savo klaidą supratę valdininkai dar bandė pasitaisyti vietoj "mikriukų" paleisdami naujus autobusus, tačiau gyventojų tai netenkina, nes maršrutai nėra identiški.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių