- Matas Miknevičius
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Sostinės savivaldybei įsikišus į maršrutinių taksi transporto sistemą, įmonės atsidūrė ant bankroto slenksčio. Vežėjai sako jau atleidę kelias dešimtis darbuotojų, netrukus pradės išparduoti transportą.
Vilniaus maršrutinių taksi vežėjai pastarosiomis dienomis sprendžia, ką daryti su vis daugiau nuostolių nešančiu verslu. Savivaldybei iš vežėjų atėmus pačius pelningiausius maršrutus, vežėjai sako iš karto pajutę didžiulius finansinius nuostolius.
Bene labiausiai savivaldybės reformos smogė didžiausiai miesto maršrutinių taksi transporto įmonei "Transrevis".
"Transrevio" vadovas Vladas Dapkus dienraščiui "Vilniaus diena" sakė, kad įmonė jau atsisakė 30 darbuotojų paslaugų, o atleidimų netrukus gali būti ir dar daugiau.
"Turėjome 140 darbuotojų, dabar liko maždaug 110. Vėliau gali tekti ir daugiau atleisti. Netrukus tikriausiai reikės galvoti ir apie autobusus, manau, kad išparduosim. Kai tokia situacija, tikriausiai teks trauktis iš viso", – sakė V.Dapkus.
Jis užsiminė, kad toliau kenčiant nuo savivaldybės politikos mieste gali iš viso nebelikti privataus maršrutinio transporto.
"Jei taip bus ir toliau, šio verslo teks atsisakyti ne tik mums, bet ir kitoms firmoms. Miesto valdžia aiškiai nenori, kad kas nors konkuruotų su autobusais ir troleibusais", – kalbėjo V.Dapkus.
Vilniaus vežėjai dienraščiui atskleidė planavę ir streikuoti, tačiau persigalvojo ir kapituliuoja.
"Nebematome prasmės streikuoti. Jei savivaldybei tokio transporto nereikia, nieko nepasieksime. Gyventojai ir taip labai aiškiai parodė savo nepasitenkinimą", – sakė "Transrevio" vadovas V.Dapkus.
Jam pritarė ir Vilniaus vežėjų asociacijos vadovas Saulius Matulionis. Anot jo, streikas buvo planuotas.
"Savivaldybė leidimą išduoda, tačiau mes patys pasitarėme su teisininkais ir nusprendėme streiko nesiimti", – sakė S.Matulionis.
Primename, kad Vilniuje nuo kovo 1 d. pasikeitė 62-as, 4-as ir 2-as mikroautobusų maršrutai. Jie keitėsi esą dėl to, kad mikroautobusai, kursuojantys Konstitucijos, Kalvarijų gatvėmis, Žaliuoju tiltu iki centro, savo maršrutais per daug apkrauna minimas gatves.
Dėl šių pakitimų sostinėje kilo gyventojų pasipiktinimas. Jie miesto vadovus užvertė klausimais dėl panaikintų maršrutų, nes iš gyventojų buvo atimta galimybė nepersėdus pasiekti savo darbo vietą.
Savo klaidą supratę valdininkai dar bandė pasitaisyti vietoj "mikriukų" paleisdami naujus autobusus, tačiau gyventojų tai netenkina, nes maršrutai nėra identiški.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus savivaldybė pritarė naujojo darželio Perkūnkiemyje projektui3
Vilniaus miesto savivaldybė pritarė naujo, 290 vaikų talpinančio darželio Perkūnkiemio rajone projektui. Skelbiama, kad gavus statybų leidimus, darbus tikimasi pradėti kitų metų pradžioje. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
Maitinimo sektoriaus atstovų protestas prie Vyriausybės: prašo grąžinti lengvatinį PVM tarifą9
Apie 100 protestuotojų – maitinimo sektoriaus atstovų – prie Vyriausybės rūmų Vilniuje penktadienį surengtame mitinge reikalauja grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną1
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...