Quantcast

Tirpstantis ledas Vilniuje nuskynė inovacijų laurus

  • Teksto dydis:

Rekordiškai karštą vasaros dieną Vilniaus centre tirpstantys ledo luitai atkreipė daugybės praeivių dėmesį ir kvietė atsigaivinti. Taip „JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos stende buvo pristatomas nealkoholinis „Somersby“ sidras. Šis netradicinis sprendimas išrinktas geriausia inovacijų kampanija visame globaliame „JCDecaux“ tinkle liepos mėnesį.

Tai jau antrasis šiemet „JCDecaux Lietuva“ laimėjimas. Pasak įmonės vadovės Žanetos Fomovos, tai rodo, kad globaliame reklamos pasaulyje konkuruoti galima tik išskirtinėmis idėjomis ir čia nėra svarbu nei šalies dydis, nei geografinė vieta: „Didžiuojamės, kad drauge su partneriais sukuriame aukščiausio lygio produktą, kuris savo kūrybiškumu gali varžytis ir laimėti pasaulinėje reklamos rinkoje.“

„Siekdami išsiskirti ir nenuskęsti bendrame reklamos triukšme visada ieškome originalių sprendimų. Naujai pristatomą nealkoholinį „Somersby“ sidrą rekomenduojame gerti gerai atšaldytą, su ledukais. Taip ir kilo šios netradicinės kampanijos idėja. Džiugu, kad reklama, sulaukusi pozityvios vartotojų reakcijos ir dėmesio, dabar dar įvertinta ir reklamos ekspertų“, – sako Laimis Balčiūnas, bendrovės „Švyturys – Utenos alus“ marketingo direktorius.

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“, kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima. Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Serbija, Prancūzija ir Kinija.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių