- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
-
Telkiamos gausesnės pajėgos „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti
Nuo šiol telefonu susisiekus su „Vilniaus vandenų“ bendrove, į jūsų skambutį atsilieps profesionalaus kontaktų centro „Telenordi“ darbuotojai. Po kelias savaites trukusių intensyvių mokymų jaunatviška bendrovės komanda pasirengusi spręsti dažniausiai vandentvarkos bendrovės klientams kylančius klausimus.
„Organizuodami klientų aptarnavimo veiklą, vadovaujamės kredo, kad klientas yra asmuo, dėl kurio sukurta ši bendrovė, todėl siekiame pasiūlyti kiekvienam priimtiniausią bendravimo su „Vilniaus vandenų“ specialistais būdą, o kylančius klausimus stengiamės išspręsti jau pirmojo kreipimosi metu. Šiandien dauguma klientų į mus kreipiasi telefonu, todėl gyventojus aptarnaujančios komandos pasirinkimas yra itin atsakingas ir svarbus momentas“, – sako bendrovės Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė Giedrė Blazgienė.
Anot jos, naujieji kontaktų centro partneriai – „Telenordi“ – patraukė ne tik optimalia paslaugų kaina, bet ir kitais svarbiais pranašumais: motyvuotais ir išsilavinusiais darbuotojais, pažangiais technologiniais sprendimais, dėl kurių, tikimasi, pagerės klientų aptarnavimas ir jų pasitenkinimas „Vilniaus vandenų“ paslaugomis.
„Pradėdami dirbti su naujais partneriais tikimės, kad dirbdami vienoje komandoje gebėsime nuolat gerinti klientų patirtį“, – sako G.Blazgienė.
Trumpuoju numeriu 1889 su bendrove susisiekia daugiau nei 10 tūkst. gyventojų per mėnesį.
Bendrovės partneriai „Telenordi“ turi elektroninių pagalbininkų – tokių kaip automatinis perskambinimas į visus praleistus skambučius, inovatyvią telefonijos sistemą, kuri leidžia aptarnauti daugiau klientų per trumpesnį laiką, todėl planuojama, kad gyventojai palankiai vertins tai, kad sparčiau atsiliepiama į skambutį ir sprendžiamas iškilęs klausimas.
Bendrovei „Telenordi“ atstovaujantis projekto vadovas Mantas Gruodis teigia, kad „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti suburta 20 žmonių komanda.
M.Gruodis teigia, kad „Vilniaus vandenų“ klientams aptarnauti suburta 20 žmonių komanda.
„Suprantame, kad pradžia bus nelengva, todėl prašome šiek tiek kantrybės tų klientų, kurių klausimų neįveiksime akimirksniu. Patirčiai reikia šiek tiek laiko, todėl neabejojame, kad jau netrukus vilniečiai sulauks tikslių ir sparčių atsakymų į jiems iškilusius klausimus“, – sako M.Gruodis.
Trumpuoju numeriu 1889 su bendrove susisiekia daugiau nei 10 tūkst. gyventojų per mėnesį, dažniausiai teiraujamasi apie sąskaitas, sutarties sudarymą ar kontaktinių duomenų atnaujinimą, šalto vandens skaitiklius ir jų rodmenų deklaravimą, pranešama apie avarijas ar gedimus. Vidutiniškai pokalbis su klientus aptarnaujančiais darbuotojais trunka apie 4 min., 97 proc. klausimų pavyksta išspręsti jau pirmojo skambučio metu.
„Nors „Vilniaus vandenų“ klientus aptarnauja mūsų partnerių darbuotojai, tačiau mes juos laikome savo komandos dalimi, o dėl technologinių sprendimų galime palaikyti glaudų nuolatinį ryšį ir realiu laiku matyti, kaip sekasi dirbti komandai, kokį aptarnavimą gauna mūsų klientai“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Medžiaga parengta pagal UAB „Vilniaus vandenys“ užsakymą. Turinys apmokėtas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus savivaldybė pritarė naujojo darželio Perkūnkiemyje projektui3
Vilniaus miesto savivaldybė pritarė naujo, 290 vaikų talpinančio darželio Perkūnkiemio rajone projektui. Skelbiama, kad gavus statybų leidimus, darbus tikimasi pradėti kitų metų pradžioje. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
Maitinimo sektoriaus atstovų protestas prie Vyriausybės: prašo grąžinti lengvatinį PVM tarifą9
Apie 100 protestuotojų – maitinimo sektoriaus atstovų – prie Vyriausybės rūmų Vilniuje penktadienį surengtame mitinge reikalauja grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną1
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...