Quantcast

Teismas sustabdė Vilniaus savivaldybės konkursą dėl reklaminių plotų

Vilniaus savivaldybei ir vienai didžiausių Lietuvos lauko reklamos agentūrų „JCDecaux Lietuva“ ginčijantis dėl reklaminių plotų įrengimo konkurso sąlygų, teismas šį konkursą sustabdė.

Miesto valdžia ginčija sprendimą ir skelbia, kad dėl to sostinės biudžetas gali prarasti daugiau nei 200 tūkst. eurų per metus. 

Liepos 18-osios nutartimi Vilniaus apygardos teismas tenkino „JCDecaux Lietuva“ prašymą ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ginče su savivaldybe dėl konkurso sąlygų teisėtumo.

„Patenkinus prašymą siekiama užkirsti kelią tolimesniam galimam teisių pažeidimui“, – rašoma nutartyje.

„JCDecaux Lietuva“ atstovas teigia, kad savivaldybės patvirtintos konkursų nuostatos yra neteisėtos, pažeidžia Lietuvos įstatymus, tarp jų – ir Konstituciją.

„Pagrįstai nustatėme, jog nemaža dalis konkurso nuostatų yra diskriminacinio pobūdžio bei neproporcingai varžančios lauko reklamos paslaugas teikiančių ūkio subjektų konkurenciją“, – BNS sakė bendrovei atstovaujantis advokatų profesinės bendrijos „Avocad“ teisininkas Žygimantas Klizas.

Mano, kad jos sukuria prielaidas atsirasti konkurencijos sąlygų skirtumų lauko reklamos paslaugų rinkoje konkuruojančioms įmonėms.

Pasak savivaldybės atstovės, agentūra ginčija tokius konkursų vertinimo kriterijus kaip didžiausias dalyvio pasiūlytas metinės rinkliavos mokestis už kvadratinio metro plotą, reklamos įrenginių statybos leidimų išdavimo tvarka, taip pat nuostatus, kurie įpareigoja sumokėti 1-7 tūkst. eurų užstatą leidimo sąlygų vykdymui užtikrinti.

„Mano, kad jos sukuria prielaidas atsirasti konkurencijos sąlygų skirtumų lauko reklamos paslaugų rinkoje konkuruojančioms įmonėms“, – BNS sakė savivaldybės ryšių su žiniasklaida specialistė Airinė Skistymė.

Teismui pritaikius laikinąsias apsaugos priemones ir sustabdžius konkursą Vilniaus savivaldybė pasinaudojo galimybe šią nutartį skųsti dėl pažeisto viešojo intereso – teigia, kad taip miestui užkertamas kelias gauti pajamų.

„Skundas motyvuojamas tuo, kad sustabdžius minėtą konkursą buvo pažeistas viešasis interesas, nes dėl to biudžete nebus gauta pajamų iš vietinės rinkliavos už išorinės reklamos leidimus“, – sakė A. Skistymė.

Anot jos, konkurso stabdymas reiškia, jog kasmet bus prarasta mažiausiai 234,5 tūkst. eurų už reklamos leidimus.

Vidutinio formato reklaminių įrenginių įrengimo ir naudojimo penkeriems metams konkursas paskelbtas birželio 22 dieną, nugalėtojas turėjo paaiškėti liepos 22 dieną.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių