Quantcast

Šventiniu metu Vilniuje kursuos ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas

  • Teksto dydis:

Kitą savaitę į Vilniaus gatves išriedės ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas – 24 metrų ilgio transporto priemonė sostinėje kursuos iki sausio vidurio.

Kaip penktadienį informavo Vilniaus savivaldybė, šis neįprastas trijų dalių „Solaris Trollino 24 Metrostyle“ troleibusas šventiniu metu vyks vienu populiariausių, 19-uoju maršrutu Konstitucijos pr.–Antakalnis–Saulėtekis.

„Vilniaus viešojo transporto“ generalinis direktorius Darius Aleknavičius sako, kad troleibusas, dar vadinamas „miesto gyvatėle“, papuoštas šventine atributika, važinės apie mėnesį, tačiau įmonė vertins, ar tokio tipo troleibusai reikalingi ir ar jie tinkami Vilniaus miestui.

„Kai kas aišku iškart – ilgesni, taigi ir talpesni troleibusai leistų sumažinti viešojo transporto kiekį, mažiau terštų ir suvartotų mažiau elektros energijos. Artimiausiu metu testuosime numatyto maršruto stotelių įvažas, galines stoteles bei perėjimo iešmų pravažumą“, –  teigia D. Aleknavičius.

Daugiau nei pusšimtį sėdimų vietų turintis ir šešiais metrais už įprastus dviašius ilgesnis troleibusas pradės maršrutus naktimis be keleivių, kuomet bus išjungtas kontaktinis tinklas. Iš viso troleibusu galės keliauti 190 keleivių, palyginimui – dabartiniai dviašiai troleibusai talpina nuo 77 iki 111 keleivių.

24 metrų autonominės eigos troleibusas su „Li-Ion“ traukos baterija pasižymi inovatyviais sprendimais: vietoje įprastų išorinių veidrodžių sumontuota „MirrorEye“ sistema, kurią sudaro du monitoriai vairuotojo kabinoje. Ši sistema padės vairuotojams geriau įvertinti atstumus kelyje bei sklandžiai apvažiuoti kliūtis. Troleibuso dviejų vagonų šarnyriniai sujungimai valdomi elektroniniu būdu – tai padeda užtikrinti komfortiškas keliones.

Savivaldybės teigimu, naujojo troleibuso bandymas bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ papildomai nieko nekainuos.

Šiuo metu Vilniuje važinėja 376 nauji autobusai ir troleibusai. Savivaldybė ir jos įmonės siekia, kad iki 2030-ųjų sostinės gatvėmis kursuotų ne senesnis nei 10 metų transportas, o naujos ir elektrinės priemonės sudarytų ne mažiau nei 55 proc. viso parko.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tikras įvykis

Tikras įvykis portretas
Ne į transporto ilgį investuoti, o į jų švarą. Ryte iš parko išvažiuoja purvinais langais, apšnerkštom sėdynėm

> Labai paprasta

>  Labai paprasta   portretas
PRITARIU TAMSTAI- toks prieš visų darbo pradžią bei pabaigą naudingas. O kitu laiku būtina dažniau važiuoti, Gal būt ne didžiaisiais, o mikrobusais (kad reiso savikaina pigesnė būtų). Dabar autobusai kažkaip keistai kursuoja - net ir 4 vienas po kito, net tą pačią minutę į stotelę suvažiuoja, o tada tenka net ir 30 - 50 min. laukti, kol gal net ne ten, kur reikia, o bent iš šios stotelės išvažiuoti galėsi iki ten, kur tankesnis jų tinklas.

Paskiepitas

Paskiepitas portretas
O kaip dėl saugaus atstumo tarp keleivių? GP reikės ar tai covid 19 ir kitom atmainom atsparus transportas?
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių