- Ignas Jačauskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilniaus autobusų stotį valdantis verslininkas Andriejus Paleičikas sako ketvirtadienį sutaręs su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi, kad stotis nebus iškelta.
Prieš dvejus metus R. Šimašius buvo užsiminęs apie galimybę netoli miesto centro esančią stotį iškelti į Pilaitę, jei akcininkai nesiims jos atnaujinimo, o per šį laiką savivaldybė su „Lietuvos geležinkeliais“ sutarė plėtoti geležinkelio ir autobusų stočių teritoriją, siekiant ją paversti modernia ir patogia transporto jungtimi, taip pat verslo ir laisvalaikio centru.
„Tiesiog patvirtinome savo pasirengimą vystyti autobusų stotį ir savo teritoriją kartu su geležinkeliais. Tame projekte dalyvausime. Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miestą, ji lieka tame sklype. Geležinkelis lieka savo dalyje, aš – savo, bet žiūrime bendrai į visą tą projektą“, – BNS po susitikimo su R. Šimašiumi sakė A. Paleičikas.
Anot jo,dėl projekto vyksta susitikimai ir su „Lietuvos geležinkeliais“.
„Ko mums reikėtų, bus matyti, kai dėliosis miesto infrastruktūra, kaip sprendžiami privažiavimai, parkavimas. Yra tų klausimų, minėjome juos. Bet šiandien sprendimai yra dėl autobusų stoties vietos“, – tvirtino A. Paleičikas.
Savivaldybė susitikimo nekomentuoja, R. Šimašius BNS žadėjo šia tema pasisakyti kitą savaitę.
Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miestą, ji lieka tame sklype.
Vilniaus savivaldybė ir „Lietuvos geležinkeliai“ prieš daugiau nei metus pasirašė ketinimų protokolą, pagal jį pokyčiai numatomi daugiau kaip 20 hektarų ploto teritorijoje tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių.
Čia planuojama statyti naują modernią autobusų stotį, o stotys būtų sujungtos požemine pėsčiųjų perėja. Naujame centre planuojama įrengti biurus, juose įsikurtų „Lietuvos geležinkelių“ centrinė būstinė, galbūt ir savivaldybės administracija.
„Vilnius Connect“ pavadintas daugiafunkcis verslo ir susisiekimo centras apims modernių biurų, prekybos, paslaugų ir pramogų parką, kuriame bus kviečiamas įsikurti verslas ir kitos organizacijos, ketinama išplėsti pėsčiųjų ir žaliąsias erdves, užtikrinti greitą ir patogų mobilumą visomis transporto rūšimis.
Prieš kelias savaites geležinkeliai ir Lietuvos architektų sąjunga surengė kūrybines dirbtuves, kuriose architektūros, urbanistikos ekspertai pateikė savo idėjas, tarėsi su bendruomenių atstovais, teritorijų valdytojais ir kitomis pusėmis.
Pasak Vilniaus savivaldybės vyriausiojo architekto Mindaugo Pakalnio, kitąmet bus atrenkamos trys geriausios idėjos.
„Dabar analizuojame architektų idėjas, formuojami keletas scenarijų, kuriuos toliau vertinsime per strateginį pasekmių aplinkai vertinimą. Pradėsime šiemet, matyt, nepabaigsime ir galutinis scenarijus bus pasirinktas kitų metų pradžioje. Yra šeši pasiūlymai, mes iš jų norime pasidaryti tris variantus“, – BNS ketvirtadienį teigė M. Pakalnis.
Autobusų stotį valdančiam A. Paleičikui, jo tėvui Ivanui Paleičikui ir kitiems šeimos nariams priklauso bendrovė „Vaizga“, valdanti biodyzelino gamybos įmonę „Rapsoila“ ir beveik 60 proc. degalinių tinklo „Viada“ akcijų. „Vaizga“ taip pat valdo 47,89 proc. bendrovės „Okseta“, 23,91 proc. biokuro gamyklos „Kurana“ bei 28,26 proc. „Pasvalio agrochemija“ akcijų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą2
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
Studentų akcija „Pavasario pasibeldimas“: savaitgalis, kai durys atveriamos knygoms ir aukai
Balandžio 20–21 d. Vilniuje ir Kaune vyks labdaros akcija „Pavasario pasibeldimas“, kurią jau ne pirmus metus asmenine iniciatyva organizuoja šalies studentai. Didmiesčių gyventojus namų duris atverti ir įsigyti knygų bus kvie...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas2
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...