Quantcast

Sostinėje lakstūnus tramdys vidutinio greičio matuokliai: miestas dar labiau užsikiš?

  • Teksto dydis:

Darbo dienomis spūstys, savaitgaliais – lenktynės. Bent jau taip sako Vilniaus meras, argumentuodamas, kodėl sostinėje pradės veikti vidutinio greičio matuokliai. Tačiau gyventojai bijo, kad miestas dar labiau užsikiš. Kur Vilniuje bus įrengti naujieji matuokliai pasakojama LNK reportaže.

Pirmosios kalbos apie vidutinio greičio matuoklius Vilniuje prasidėjo po nelaimės, kai girtas vairuotojas nutrenkė sektorinį greičio matuoklį.

Vienas iš vidutinio greičio ruožų prasidės prie Vingio parko viaduko, o baigsis šis ruošias pravažiavus vadinamąjį Seimo tunelį.

Geležinio Vilko gatvėje vidutinio greičio matuokliai veiks abiem kryptimis. Taip pat matuokliai vidutinį greitį matuos Vakariniame aplinkkelyje nuo Pilaitės pr. iki Oslo g. Teodoro Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. iki Sielių g. Dar vienas sektorinis ruožas kas kažkiek laiko keis savo vietą.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

Matuoklių įrengimui priešinasi ne visi. „Yra, kurie laksto. Jaunimas ypač mėgsta palakstyti. Gal tegul pratinasi prie kultūringo vairavimo žmonės“, – situaciją įvertino pakalbintas vairuotojas.

Tačiau dauguma vairuotojų vidutinio greičio matuoklių nenorėtų.

„Ne, nemanau, kad reikalinga. Yra kelio ženklai, kurių reikia paisyti, o kam tie matuokliai? Pinigų taškymas“, – teigė eismo dalyvis.

Dar vienas kalbintas vairuojamas antrino: „Truputėlį jų per daug jau yra. Geležinio Vilko gatvėje gal keturi dabar jau stovi. Daugiau tikrai nereikia.“

„Ten šiaip greitis dažnai viršijamas, tai gal ir visai būtų nieko, bet aš manau, dėl to kamščiai padidės“, – susirūpino kitas.

Vilniaus meras sako, kad sprendimas priimtas ne siekiant vairuotojus bausti, bet dėl saugumo.

Jaunimas ypač mėgsta palakstyti. Gal tegul pratinasi prie kultūringo vairavimo žmonės.

„Piko metu turime kamščius, bet ne piko metu ir savaitgaliais turime greitąsias gatves, kuriose yra mėgėjų palakstyti“, – teigė meras Valdas Benkunskas.

Savivaldybės atstovai tikina, kad lėčiau važiuojant daugiau kamščių nesusidarys.

„Pavyzdžiui, vienas iš ruožų bus nuo Čiurlionio tilto iki išvažiavimo iš tunelio ir atvirkščiai. Šitoje vietoje matome sisteminį greičio viršijimą ir, kai visi viršydami greitį suvažiuoja iki „Pedagoginio“ žiedo arba į kitą pusę, jie nespėja pasiskirstyti per susiaurėjusius kelius“, – situaciją aiškino Vilniaus savivaldybės eismo organizavimo vedėjas Rimantas Baravykas.

Valdininkui pritaria ir eismo ekspertai, esą ir taip jau dėl remontų kamščiuose skęstančiam Vilniui blogiau nebus.

„Ypač senamiesčiuose, kur didelis automobilių intensyvumas, eismo pralaidumas didėja ne didinant greitį, bet mažinant. Esant mažesniam greičiui – mažesnė incidentų tikimybė, arba, jei jau incidentas įvyksta, tai būna tik kosmetiniai automobilio pažeidimai“, – komentavo eismo ekspertas Darius Kanapinskas.

D. Kanapinskas neslepia, kad šiose gatvėse, kur bus įrengti greičio matuokliai, vairuotojai lakstyti mėgsta.

Be vidutinio greičio matuoklių pradės veikti iš šešiolika naujų stacionarių matuoklių.

„Tie, kurie yra šiek tiek už šviesoforo stovintys, fiksuoja ir raudono šviesoforo signalo pažeidimus, ir „Stop“ linijos bei A juostos pažeidimus“, – vairuotojams priminė R. Baravykas.

Vieno matuoklio kaina – apie 50 tūkst. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nuomonė

Nuomonė portretas
Labai gerai. Daugiau matuoklių- mažiau lakstytojų.

senis

senis portretas
yra kelių eismo taisyklės pagal jas net šviesoforus sureguliuoja bet asilai už vairo sudaro kamsčius.

rucy

rucy portretas
yave paleido ar pats pabegai...
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių