Quantcast

„Siemens“ modernizuos Vilniaus oro uosto taką

Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) prasidėjo kilimo ir tūpimo tako (KTT) tikslaus artėjimo tūpti pagal II kategoriją sistemos diegimo darbai. Įdiegus šią kategoriją, padidės skrydžių sauga bei sumažės orlaivių prastovos esant blogoms oro sąlygoms.

Dabar oro uostas turi I-os kategorijos tiksliojo artėjimo tūpti KTT. Tai reiškia, kad orlaivio vado apsisprendimo aukštis leistis arba nutraukti artėjimą tūpti oro uoste yra 60 metrų, horizontalus tako matomumas – 550 m. Pagal II-ąją kategoriją apsisprendimo aukštis sumažėja iki 30 m, horizontalus matomumas – 350 m.

„Modernizavus taką ir įdiegus aukštesnę kategoriją, orlaivio vadui bus lengviau leistis sudėtingomis oro sąlygomis, pagerės matomumas ant žemės, taip pat sumažės orlaivių prastovos eant blogoms oro sąlygoms. Visa tai didina oro uosto patrauklumą”, - sako TVOU Technikos direktorius Darius Okunevičius.

Oro uostų KTT gali būti įrengti pagal 3 skirtingas tiksliojo artėjimo tūpti kategorijas.

Šių darbų rangovas, viešąjį konkursą laimėjusi bendrovė „Siemens”, esamą TVOU tako signalinę sistemą papildys artėjimo ir tūpimo zonos žiburiais. Jų papildomai bus įrengta apie 250.

Darbus tikimasi įgyvendinti per 6 mėnesius. Planuojama, kad sistema pagal naują kategoriją pradės veikti iki Naujųjų metų.

KTT darbų projekto vertė 4,8 mln. Lt.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių