- Agnė Klimčiauskaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Rugsėjo 22-ąją minint tarptautinę „Mieste be automobilio!“ dieną vilniečiai ir miesto svečiai kviečiami nemokamai važiuoti greitųjų maršrutų autobusais.
Rugsėjo 22-ąją minint tarptautinę „Mieste be automobilio!“ dieną vilniečiai ir miesto svečiai kviečiami nemokamai važiuoti greitųjų maršrutų autobusais.
Keliauti nemokamai galima visais šešiais greitaisiais maršrutais: 1G Stotis–Kalvarijų g.–Santariškės, 2G Santariškės–Laisvės pr.–Stotis, 3G Fabijoniškės–Centras–Oro uostas, 4G Pilaitė–Konstitucijos pr.–Saulėtekis, 5G Pašilaičiai–Ozo g.–Saulėtekis ir 6G Parko–Olandų g.–Žaliasis tiltas. Kontrolieriai įspėti netikrinti šių autobusų keleivių. Tačiau dovanos ne visuomet džiugina, o už jas vietoje padėkos, rodos, dažniau gali skambėti priekaištai.
„Negirdėjau apie tokią akciją. Kaip nemokamai veža, jei aš turiu nuolatinį nusipirkęs. Eilinis žmonių mulkinimas. Nemokamai Vilniuje veža tik tam tikrą klasę personų, dėl kurių įspėja užsieniečius, o mums šalia tokių turi būti jauku. Tokie ne tik sekmadieniais, bet ir kasdien nemokamai važinėja. O paprasti žmonės arba nuosava mašina važinėja, arba nuolatinį turi. Jiems nei šilta, nei šalta dėl tokių nemokamų vežiojimų“, – „Vilniaus dienai“ nuomonę išsakė vadybininku dirbantis Tomas, važinėjantis maršrutu 1G.
Panašiai akciją vertina ir kiti tuo pačiu autobusu važinėjantys vilniečiai. „Nežinojau, kad nemokamai veža. Labai jau ačiū už tokią dovaną, bet tik erzina apsimetinėjimas. Nuolatinio neturiu, autobusais važinėju retai ir perku bilietėlius. Klausimas, kokia nauda iš to nemokamo vežimo, jei iki greitojo autobuso stotelės dar privažiuoti troleibusu reikia, o jei nepatogesnėje vietoje gyveni, dar ir su persėdimais. Tai tuose kituose troleibusuose ar autobusuose gi vis tiek reikia mokėti. Tai kokia čia nemokama paslauga“, – dėstė pensininkė Lilija.
„Jei kokią savaitę nemokamai vežtų, žmonės gal ir pajaustų naudą. Arba bent darbo dieną būtų akcija. Man pačiam jokio skirtumo, nes turiu nuolatinį bilietą. Pradėjau nuolat važinėti viešuoju transportu, kai pradėjo veikti greitieji maršrutai, nes stotelės yra prie namų ir netoli darbo, – patogu, greičiau atvažiuoji. Bet jei reiktų persėsti į kitus autobusus, važinėčiau automobiliu. Nemanau, kad tie, kurie į darbą kasdien važiuoja automobiliu, norės nemokamai pabandyti greitąjį autobusą – ir dar sekmadienį. Gal tokia akcija labiau turistams skirta trumpiems atstumams, nes jie irgi kažin, ar iki Santariškių ar kokių Pašilaičių važiuoja“, – kalbėjo prekybos srityje dirbantis Audrius.
„Pasakysiu gal ir negražiai, bet tegu susikiša Zuokas tuos savo autobusus ir nemokamus važiavimus. Anksčiau dar kartais tekdavo pasinaudoti viešuoju transportu, bet po visų pertvarkų tik daugiau žmonių į mašinas persėdo. Va ir diena be automobilio, švaresnis oras“, – nevyniojo žodžių į vatą vilniečiu iš Pilaitės prisistatęs vyras, į Centrą atvykęs automobiliu.
Ne mažiau pasipiktinusios buvo ir dvi sutiktos studentės. Justina, studijuojanti Lietuvos edukologijos universitete, apie nemokamą važiavimą autobusu sužinojo tik pasižymėjusi bilietą.
„Idėja gal ir nebloga, bet tikriausiai nori, kad kuo mažiau žmonių tuo pasinaudotų. Informacijos stotelėse nėra, autobusuose irgi nėra, o jei prie interneto neprisėdai ar neturi, tai nieko ir nežinosi. Nuolatinio neperku, gyvenu netoli centro, daugiausia pėsčiomis vaikštau, o jei reikia pavažiuoti, turiu „Vilniečio kortelę“. Įdomu, jei nemokamai veža šiandien, tai kodėl bilietą nuskaito nuo kortelės. Tik bobutės pasakė, bet jau vėlu buvo. O draugė pirko bilietą iš vairuotojo, tai kodėl jis pardavė? Gerai tik, kad nespėjo išmušti“, – apie patirtį pasakojo mergina.
Jus ši iniciatyva pradžiugino ar nuvylė? Pasidalinkite mintimis komentaruose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Internautai ūžia: prašome tylos – pareigūnai ilsisi8
Socialiniuose tinkluose masiškai dalijamasi vaizdais, kuriuose užfiksuoti besiilsintys policijos pareigūnai. Iš pirmo žvilgsnio susidaro įspūdis, kad tarnybiniame automobilyje pareigūnai miega. Policijos departamento atstovas sako, kad &sca...
-
Vilniaus ginčas su „Veolia“ Stokholmo arbitraže – išnagrinėtas
Stokholmo arbitražas išnagrinėjo Vilniaus savivaldybės ir jos valdomų Vilniaus šilumos tinklų ieškinį Prancūzijos energetikos koncernui „Veolia“ – juo iš prancūzų reikalaujama 560 mln. eurų kompensacijos ...
-
Sostinės politikai svarstys, ar riboti fejerverkų naudojimą mieste1
Sostinės politikai trečiadienį svarstys, ar riboti fejerverkų naudojimą mieste, o galingesnę pirotechniką apskritai uždrausti. ...
-
Nepavydėtina situacija Vilniuje: dėl liūties kai kurios gatvės tapo nepravažiuojamomis6
Trečiadienį nuo pat ryto merkiant lietui daugelį Vilniaus gatvių apsėmė vanduo. Dėl jo sankaupų stringa eismas. ...
-
Kelyje Vilnius-Kaunas liepsnojo karinis automobilis20
Antradienio pavakarę kelyje Vilnius-Kaunas, ties Žiežmariais, liepsnojo karinis automobilis. ...
-
Mirė istorikas A. P. Kasperavičius
Eidamas 81-uosius metus, mirė ilgametis Vilniaus universiteto Istorijos fakulteto dėstytojas Algis Povilas Kasperavičius. ...
-
Po paskutinės nuošliaužos į Gedimino kalną patekti bus galima tik keltuvu3
Į Gedimino kalną nuo antradienio patekti galima tik keltuvu. ...
-
Vilniuje vyks antrasis Pasaulio lietuvių rašytojų suvažiavimas
Antradienį Vilniuje, Lietuvių literatūros ir tautosakos institute, prasidės antrasis Pasaulio lietuvių rašytojų suvažiavimas. ...
-
Vilnius neišduoda leidimų statyboms: priekaištų turi ir STT
Naujų būstų sostinėje iškiltų ir daugiau, tačiau nekilnojamojo turto plėtotojus, norinčius pradėti statybos darbus, stabdo Vilniaus savivaldybė. Anot Lietuvos banko, pastaroji yra vienintelė savivaldybė Lietuvoje, kurioje išduotų lei...
-
Vilniuje pradedamos remontuoti Rasų, Liepkalnio, Pramonės gatvės ir Minsko plentas1
Statybų bendrovė „YIT Lietuva“ Vilniuje pradeda 1 mln. eurų vertės Rasų, Liepkalnio, Pramonės gatvių ir Minsko plento remonto darbus. Juos numatoma baigti iki birželio pabaigos. ...