Quantcast

Riaušės - reklamos priemonė (papildyta)

Bendrovė „Viginta“ pilietinius neramumus pasitelkė reklamai. Mat būtent protesto akcijos įkvėpė verslininkus netradiciškai populiarinti skaitmeninę televiziją „VDNET“.

Radijo stočių eteryje sukasi žinių reportažą imituojanti reklama. Tariamas reporteris iš tariamos įvykio vietos praneša, kad sostinėje protestuoja keli šimtai žmonių, fone aidi skanduotės „uždraust VDNET!“, neva pasipiktinusios minios šurmulys.

Reklaminiai „riaušininkai“ skundžiasi, esą pradėjus naudoti „VDNET“ nepakeliamai keičiasi jų šeimynykščių įpročiai. Neva vyrai kiaurą naktį spokso į televizorių, žmonos nustoja gaminti valgyti ir t.t. Viso to priežastis yra, esą puiki televizijos kokybė bei prieinama kaina.

„Vigintos“ direktorius VIlius Macijauskas portalui teigė, esą reklama eteryje sukasi jau seniai ir su praėjusios savaitės riaušėmis sostinėje neturi nieko bendro. „Taip tik sutapo“, - sakė verslininkas. Pasak jo, netradiciškos reklamos dėl sausio 16 d. Vilnių nusiaubusių riaušių įmonė neketina atsisakyti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių