Quantcast

Prekybos centrą sostinėje apgulė nuogaliai

Ketvirtadienio rytą sostinės prekybos centre „Ozas“ niekas nepaisė į šalį sugrįžusios žiemos ir sniego. Apie penkiasdešimt jaunuolių sutiko išsirengti ir prekybos centro lankytojams parodyti savo apatinius.

Drabužių parduotuvė „House“ nusprendė į Lietuvą perkelti pasaulyje populiarią akciją – „ateik į parduotuvę nuogas ir apsirenk“.

Nemokamais drabužiais susigundę sostinės gyventojai rinkosi jau nuo 9 val. ryto. Jaunimas norėjo užsiimti kuo geresnes vietas eilėje. Savo apatinį trikotažą išdrįso parodyti tik dvi merginos. „Norėjau pasižiūrėti, kaip viskas vyks. Imsiu džinsus“, - kalbėjo šviesiaplaukė mergina, akcijoje nusprendusi sudalyvauti su drauge.

Prieš atidarant parduotuvės duris, susirinkę nuogaliai buvo šiek tiek nuliūdinti. Iš parduotuvės už dyką apsirengę išėjo tik 20 akcijos dalyvių. Likusiems buvo padovanoti  kuponai apsipirkti už puse kainos.

20 laimingųjų parduotuvėje turėjo greitai suktis. Jie į prekybos vietą buvo įleidžiami po keturis ir turėjo dvi minutes, per kurias privalėjo išsirinkti kelnes ir viršutinį drabužį. Dalyviai per daug nesvarstė - griebė prekes, kurios pakliuvo po ranka. Išsirinkti aprangą padėjo ir greitai lakstančios drabužių parduotuvės asistentės.

Į pirmąjį dvidešimtuką nepatekęs Martynas teigė, kad į prekybos centre be drabužių apsilankė ne dėl siūlomo prizo. „Gal ir negausiu drabužių, bet čia esu ne dėl to. Jau seniai norėjau viešumoje išsirengti. O čia kaip tik pasitaikė proga“, - šypsojosi jaunuolis.

23 metų bedarbis Kęstutis juokavo, kad į prekybos centrą jį atginė ir krizė. „Atėjau su draugu. Žinoma, pirmiausia tai atrakcija. Bet esu bedarbis, tai krizės metu visai nesupykčiau, jei gaučiau džinsus nemokamai“, - tvirtino pašnekovas. Vaikinas prisipažino, kad iš anksto akcijai nesiruošė. Jis net nespėjo tiksliai pasižiūrėti savo drabužių ddžių: „Tikiuosi, pardavėjos padės“.

Parduotuvės rinkodaros vadybininkė Alma Vitkutė teigė, kad kol kas šios akcijos pakartoti neplanuoja, tačiau smagu į Lietuvą nors vienam kartui perkelti Europoje ir Amerikoje ypač populiarų marketingo būdą. Parduotuvės atstovė teigė, kad tikėjosi mažiau susidomėjusiųjų akcija, todėl ir buvo suplanuota apdovanoti tik 20 nuogalių.

Šių metų sausio mėnesį keliose pasaulio šalių sostinėse tokią pačią akciją jau organizavo „Desigual“ drabužių pardavėjai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių