Quantcast

Prasčiausiai aptarnaujami taksi keleiviai

Vilniečiai ir miesto svečiai prasčiausiai aptarnaujami jaučiasi važiuodami taksi bei apsilankę autobusų, geležinkelio stotyse, oro uoste.

Tuo tarpu svetingiausiomis sostinės įstaigomis pripažįstami viešbučiai, turizmo informacijos centrai ir kultūros įstaigos.

Tokias tendencijas parodė programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ svetingumo projekto „Vilnius `09 kviečia“ apklausa, kurios metu savo nuomonę apie Vilniaus paslaugų įstaigų aptarnavimo kokybę išsakė daugiau negu 500 vilniečių ir miesto svečių.

Apklausos metu respondentų buvo prašoma nurodyti, kokiose Vilniaus įstaigose labiausiai pasigendama svetingo aptarnavimo. Buvo galima rinktis vieną iš septynių variantų – maitinimo įstaigas (kavines, barus, restoranus), viešbučius, parduotuves, taksi, kultūros įstaigas (teatrus, kino teatrus, muziejus, galerijas), turizmo informacijos centrus, keleivių aptarnavimo vietas (autobusų ir geležinkelio stotis, oro uostą).

Daugiau nei 160 respondentų (32 proc.) nuomone, svetingo aptarnavimo labiausiai trūksta taksi paslaugų įmonėms, 136 apklaustieji (27 proc.) nurodė autobusų ir geležinkelio stotis, oro uostą. Svetingiausiomis įstaigomis pripažinti viešbučiai. Jų aptarnavimo kokybė „užkliuvo“ vos 2 proc. respondentų. Turizmo informacijos centrai sulaukė 3 proc. apklaustųjų kritikos, kultūros įstaigos – teatrai, kino teatrai, muziejai ir galerijos - 7 proc.

Nesvetingu aptarnavimu Vilniaus parduotuvėse ir kavinėse skundėsi daugiau nei dešimtadalis (atitinkamai maždaug 17 proc. ir 12 proc.) respondentų.


Šiame straipsnyje: taksi

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių