Quantcast

Pradedamas kapitalinis Vilniaus Saulėtekio alėjos remontas, bus ribojamas eismas

  • Teksto dydis:

Nuo Nemenčinės plento iki Plytinės gatvės besitęsianti keturių eismo juostų gatvė sostinėje iki spalio vidurio įgaus naują vaizdą – taps humaniškesnė, patogesnė pėstiesiems ir žalesnė, praneša Vilniaus savivaldybė.

Važiuojamosios gatvės dalies plotis bus pritaikytas nustatytajam statybos techniniame reglamente – 12,5 m (dabartinis važiuojamosios dalies plotis kinta nuo 14 iki 15 m). Bus sutvarkyta važiuojamoji dalis, pėsčiųjų takai, pertvarkyti įvažiavimai į teritorijas užtikrinant pėsčiųjų prioritetą, įrengti nauji kelio ženklai ir ženklinimas. Dviračių takai Saulėtekio alėjoje sutvarkyti dar 2019-aisiais.

„Saulėtekio alėja – miesto arterija, sutelkianti daug jaunų vilniečių – čia į paskaitas ir iš jų keliauja daugybė studentų, čia yra ir jų gyvenamoji zona. Sutvarkius važiuojamąją dalį ir pėsčiųjų takus judėti čia bus dar saugiau ir patogiau“, – sakė Vilniaus savivaldybės vyriausiasis inžinierius Anton Nikitin.

Anot savivaldybės, Saulėtekio alėjos viduryje atsiras skiriamoji salelė, kuri bus apželdinta įvairaus aukščio ir tipo želdiniais – žemaūgiais medžiais iki 2 m ir krūmais nuo 0,5 iki 1,5 m aukščio.

S. Žiūros nuotr.

Po remonto gatvėje numatomas standartinis 50 km/val. greitis, suplanuotas A+ juostos įrengimas, kuria, be viešojo transporto, galės važiuoti dviratininkai, motociklininkai, neįgalieji.

Remonto metu bus ribojamas eismas. Vairuotojų prašoma atidžiai sekti laikinuosius kelio ženklus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Valdas

Valdas portretas
Didesnio pinigų mėtymo ko gera ir nesugalvosi. Gatvė kuri buvo pakankamai gero stovio ir pločio taps kažkokia nesąmone. Kam reikalingi dviratininkai, kuriems šalia padarytas naujas dviračių takas, kam reikalingi želdiniai per vidurį, jei kuo puikiausiai galima papildyti šalia jau esančius. Ką darysime žiemą su "super plačiomis" juostomis ir puikiu kelių valymu. Kam leisti pinigus, gal aplamai reikia uždrausti eismą, palikti viešą transportą ir pėsčiuosius ir nereikės studentams sukti galvą, kur pastatyti automobilį atvykus į paskaitas ar bendrabutį.

Ernestas

Ernestas portretas
Kvailesnio projekto ir pinigų švaistymo nesu matęs. Palyginimui kažkas panašaus, kai miško asfalte daro remontą: jį praplatina po 10 cm į šonus ir per vidurį buvusiam asfalte iškasa duobe, kuriame pasodina medžių. Nors aplinkui miškas ir medžius galima sodinti šalia:)

Fabijonas

Fabijonas portretas
Nu baisu siaurins kelią,padarys salą ,krūmų vidurį prisodins. Geriau pėsčiųjų estakada nuo bendrabučių per kelią pastatykite ar tunelį ,nes dabar šviesoforai kas 200m.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių