Quantcast

Po „Bolt“ vairuotojų protesto – prastos žinios keleiviams: kelionės brangs

  • Teksto dydis:

„Bolt“ vairuotojai sukilo dėl didinamo komisinio mokesčio, praneša „Labas vakaras, Lietuva“.

„Tarkime, Vilniuje didinamas nuo 20 iki 25 proc. plius PVM. Tai nuo 24 iki daugiau negu 30 proc.“, – sakė Kurjerių ir vairuotojų asociacijos vadovas Dalius Rudokas.

„Nori labai pigiai valdyti situaciją“, – taip kalba į Vilnių iš Panevėžio atvykęs Aidas. „Čia kaip socialinis taksi žmonėms, turintiems negalią, bet pandemija taip išvartė viską, kad dabar pagrindiniai važiuotojai – „Erasmus“ studentai“, – tarstelėjo jis.

Kelionė su muzika ir šviesomis – ne nuobodu, galima ir pabendrauti, bet norėtųsi ir uždirbti. „Degalų kainos yra aukštos ir sąnaudos tikrai išaugusios. Dar tik betrūko, kad kriziniu laikotarpiu keltų tarifus ir pati platforma“, – stebėjosi vairuotoja.

Daugeliui darbas – papildomas, tačiau be degalų ir automobilio priežiūros, vairuotojai vardija, kokius mokesčius turi mokėti. „Mes mokame ir PSD ir VSD, ir GPM, plius komisinis. O nuo komisinio mes turime dar mokėti PVM, kurio kitose šalyse net nėra“, – pasakojo vairuotoja.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

„Ypač jaunimas. Jie neskaičiuoja mokesčių. Gale metų gaunasi, kad uždirba daug, paskui reikia susimokėti mokesčius, o tada „opa“ – prasideda skolos“, – pastebėjo vairuotojas.

Nepatenkinti vairuotojai antradienį paskyras išjungė jau nuo vidurnakčio ir nedirbo 24 valandas. Tačiau patikrinus programėlę, dirbančių buvo. „Kažkas naudojasi proga. Užsidirbs pinigėlių, bet ar jie dėl to bus laimingi, nežinau“, – svarstė vairuotoja. 

„Nebent užsieniečiai, kurie tikrai „iš medžio iškirtę““, – pridūrė panevėžietis Aidas.

Anot įmonės vadovo, taikus protestas peržengė ir raudoną liniją. „Kalbant apie šį protestą, labiausiai nuvilia, kad tie vairuotojai, kurie pasirinko dirbti, jie nukenčia nuo kolegų, kurie vykdo netikrus užsakymus. Nusiunčia kolegą į mišką, atšaukia kelionę...“ – teigė „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.

Taip piktai juokaujančių paskyras vadovybė laikinai suspenduos. Vis dėlto, tai, kas vyko antradienį, – tik įžanga. Didysis protestas numatomas kovo 1-ąją. Organizuojama vairuotojų kolona.

„Norime įspėti, kad kovo 1-ąją bus tik dar didesnė akcija. O jei ir toliau į mus nebus kreipiama dėmesio, atsijunginėsime ir savaitgaliais, kai paklausa didelė, o vairuotojų trūkumas“, – įspėjo D. Rudokas.

Vis dėlto, įmonės vadovas sakė atsisakyti idėjos kelti mokestį neketina. Kodėl mokestis didinamas ir kur nukeliaus pinigai? „Daugiau lėšų investuoti į rinką, į nuolaidas keleiviams, į premijas vairuotojams, kad galėtume daugiau augti“, – vardijo A. Pacevičius.

Vakar pavežėjai rinkosi ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose, tarp jų – Šiauliuose, kur mokestis didėja daugiau nei sostinėje. „Šiauliuose dvigubai – nuo 10 iki 20 proc.“, – kalbėjo vairuotojas. Jis papasakojo, kaip dabar atrodo jo darbas turint apynaujį automobilį. Komforto kategorijoje – užsakymų mažai, tad tenka rinktis žemesnę kategoriją – vežti pigiau.

Labai dažnai keleiviai klausia, ar man apsimoka. Atsakau: jei sąžiningai, tu man – minusinis.

„Labai dažnai keleiviai klausia, ar man apsimoka. Atsakau: jei sąžiningai, tu man – minusinis“, – atviravo vairuotojas.

Daugelis akcentuoja ir reklamas, kurios tik piktina. Neva per savaitę galima uždirbti 500 eurų. Ilgiau išdirbę sakė, kad dirbančiųjų kaita – didžiulė.

„70 proc. uždirbtos sumos atiduodi mokesčiams...“ – sakė kitas vairuotojas. „Visi susigundo reklamomis, o iš tikrųjų čia – varguoliai“, – pridūrė dar vienas.

Numatoma, kad nežymiai, tačiau kelionės brangs ir keleiviams. „„Bolt“ akcentuoja, kad pakels kainas ir mes uždirbsime daugiau. „Bolt“ turbūt įsivaizduoja, kad mes nemokame skaičiuoti, esame neišprusę, galbūt nemokame matematikos“, – svarstė vairuotojas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

KELEIVIS

KELEIVIS portretas
VAŽIUOSIM SU UBER...:-))))

Vartotojas

Vartotojas portretas
Tikiuosi tas neadekvačias ir agresyvias bobas su kiaušais išmes iš Bolto o tai pavojus nemažas būti sumuštam.

Nevažiuotojas

Nevažiuotojas portretas
Kodėl valstybė nesteigia strateginių startuolių fondo, kad padėtų vietiniams kurti įmones, ilgainiuimturėtų atsipirkti. Ne, geriau leisti užsienio šukšlėms užimti rinką ir darkytis, įdarbinti kuo daugiau tamsiaodžių ir t.t.
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių