Quantcast

„Partizaninio“ marketingo krikštatėvis vieši Vilniuje

Į Lietuvą pirmą kartą atvykęs vienas garsiausių rinkodaros ekspertų Jay‘us Conradas Levinsonas šalies verslininkams patarė, kaip pasitelkus geriausias idėjas efektyviausiai išnaudoti mažus biudžetus.

Šias galimybes jis pristatė beveik pusei tūkstančio Lietuvos verslo lyderių, trečiadienį dalyvavusių konferencijoje „Diena su J.C.Levinsonu, „partizaninio“ marketingo krikštatėviu“.

„Gera idėja bei  išlaisvintas verslo potencialas gali kompensuoti mažus biudžetus: tam tereikia vaizduotės, energijos, kantrybės ir nuoseklumo. Tai pagrindiniai partizaninės rinkodaros principai ir man malonu savo idėjomis ir patirtimi dalintis su Lietuvos verslininkais“, – sakė J. C. Levinsonas. Jo teigimu, sėkmingų verslo rezultatų pasiekia tik kryptingai dirbantys verslininkai, tiksliai žinantys, kokią pagrindinę žinią ir kokiu būdu nori perduoti savo klientams.

„Partizaninės“ rinkodaros krikštatėviu tituluojamas J.C. Levinsonas Lietuvoje dalyvauja „TIVVI – Tele2 inovatyvaus ir veržlaus verslo iniciatyvoje“, kuria siekiama skatinanti efektyvaus verslo plėtrą Lietuvoje.

Neseniai lietuviu kalba išleista knyga „Partizaninis marketingas“ išversta į 62 kalbas ir parduota daugiau nei 20 mln. tiražu. Ją galima įsigyti visuose didžiausiuose knygynų tinkluose bei kavinių tinkle „Coffee Inn“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių